کد خبر: 709462
تاریخ انتشار :

توقیف هفت فروند شناور حامل سوخت قاچاق سوخت در سواحل مکران

صد آنلاین | سرهنگ علی حاجت پور در تشریح این خبر گفت: ماموران این فرماندهی از خروج چند فروند شناور حامل سوخت قاچاق از کشور مطلع شدند و سریعاً دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ علی حاجت پور در تشریح این خبر گفت: ماموران این فرماندهی از خروج چند فروند شناور حامل سوخت قاچاق از کشور مطلع شدند و سریعاً دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ حاجت پور در ادامه بیان کرد: پس از حضور دریابانان در محل، هفت فروند شناور حامل سوخت قاچاق را مشاهده و با اقتدار آنها را توقیف کردند.

وی خاطر نشان کردند: دریابانان در دو عملیات موفق شدند، ضمن توقیف هفت فروند شناور و دستگیری ۶ نفر متهم، مقدار ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی چابهار با اشاره به ارزش بیش از ۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال سوخت‌ها مکشوفه، خاطرنشان کرد: سوخت‌های کشف شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

حاجت پور در خاتمه خاطر نشان کرد: دریابانان با عزم مصمم و اراده پولادین در پاسداری از مرزهای شهرستان و مبارزه بی امان با پدیده قاچاق اجازه هیچ گونه فعالیت غیرقانونی را به احدی نخواهند داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها