کد خبر: 708145
تاریخ انتشار :

ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، تحمل دیدن باخت تیمش از روی نیمکت را نداشت.

ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه،" لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر رقیب همشهری شکست خورد تا در بدترین مقطع فصل دچار لغزش شده باشد و از کورس قهرمانی عقب بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در این بازی نمایش خوبی ارائه نکردند و اورتون به‌خوبی از این فرصت استفاده کرد تا بتواند در دربی مرسی ساید به پیروزی برسد و سد راه حریف قدیمی در رسیدن به جام قهرمانی این فصل باشد.

الکساندر آرنولد در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و تلاش کرد که در خط دفاعی به لیورپول کمک کند اما کلوپ تصمیم گرفت در دقیقه ۸۴ او را از زمین بیرون بکشد و جو گومز را جانشین او در میدان کند.

تصاویر منتشر شده از این ستاره انگلیسی در روی نیمکت لیورپول نشان می‌دهد که او پس از ترک میدان تحمل تماشای بازی و شکست تیمش برابر اورتون را نداشت و این موضوع توجه بسیاری را در رسانه‌های انگلیس و همچنین شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است.

لیورپول حالا در فاصله تنها چهار بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فقط سه امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد و تنها یک امتیاز بیشتر از سیتی به دست آورده و این در حالی است که شاگردان پپ گواردیولا دو بازی کمتر از آنها انجام داده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها