کد خبر: 709048
تاریخ انتشار :

مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل امری بسیار طبیعی برای مشتری های گرامی می باشد. چرا که بسیاری از عزیزانی که در شهر های بزرگ زندگی می کنند. با مجموعه آپارتامان نشینی آشنا هستند. و ناگزیر مجبور به انجام کارها و خدماتی مسی شوند. که خودشان دوست داشتند با همان شیوه سنتی کار و خدمات خود را انجام دهند.

مبل شویی در منزل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مبل شویی در منزل امری بسیار طبیعی برای مشتری های گرامی می باشد. چرا که بسیاری از عزیزانی که در شهر های بزرگ زندگی می کنند. با مجموعه آپارتامان نشینی آشنا هستند. و ناگزیر مجبور به انجام کارها و خدماتی مسی شوند. که خودشان دوست داشتند با همان شیوه سنتی کار و خدمات خود را انجام دهند. 

بسیاری از عزیان و مشتری ها شستشوی مبلمان در منزل را به سرویس کاران و متخصصان مبل شویی جاوید می سپارند. و خود در منزل نظاره گر این کار بسیار زیبا می شوند. کسانی که خدمات خود را از طریق مبل شویی ها به سرانجام می رسانند. بسیار کار خوب و مفیدی را از هر لحاظ انجام می دهند. چرا که این روزها با توجه به وضع موجود همه اعضای خانواده سر کار هستند. و وقت و زمان کافی برای در خانه ماندن و پرداختن به کار های خدماتی خانه را ندارند.

بنابراین مبل شویی در منزل بهترین گزینه برای این گونه افراد می باشد. و ما و متخصصان ما با جان و دل تمام خدمات مبل شویی و قالی شویی شما عزیزان را انجام می دهند. عزیزانی که زمان کافی ندارند با یک تماس با مبل شویی جاوید می توانند که خدمات مورد نظر خود را رزرو بفرمایند. تا سرویس کاران همیشه در صحنه ما در کمترین زمان ممکن خدمات شما عزیزان را انجام دهند. 

                                    22874531                                 44827464

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل شویی در منزل با دستگاه

همان گونه که در قسمت بالا توضیح داده ام. بسیاری از عزیزان خدمات مبل شویی خود را به ما می سپارند و خود نظاره گر می باشند. از این رو من در این قسمت می خواهم به نحوه شستشوی مبلمان در منزل مشتری با دستگاه بپردازم. ما در مجموعه مبل شویی جاوید تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته ایم. تا بتوانیم بهترین خدمات را به مشتری هایمان در تمام مناطق تهران ارائه کنیم. 

ارائه خدمات بهتر مستلزم بسیاری از چیزهایی است که در زیر به آنها اشاره خواهم کرد.

  • متخصص بودن و استاد کار بودن: این برترین و بهترین گزینه می تواند باشد، برای اینکه یک مبل شویی همه جا بدرخشد. اگر شرکتی چند متخصص داشته باشد. روز به روز تعداد مشتری هایشان زیاد و زیاد تر می شود. 
  • شامپو های نانو: نانو این روزها جای خیلی چیز ها را گرفته است. و در بسیاری از شرکت های مبل شویی برای انجام خدمات خود از مواد نانو استفاده می کنند. که این کار بسیار خوب و باب دل مشتری ها نیز می باشد. 
  • لباس های فرم: سرویس کاران و متخصصانی که از لباس فرم برای انجام خدمات مبل شویی استفاده می کنند. با عزیزانی که لباس فرم ندارند، از دیدگاه مشتری بسیار پسندیده تر می باشد. 
  • خوش برخورد: برخورد مناسب در هر کجا که باشد. احترام و جذب مخاطب می کند. برخورد خوب مختص کار مبل شویی نیست. و افرادی که هر فرقه و یا شغلی دارند و از اخلاق خوب استفاده می کنند. مشتری هایشان همیشه روبه افزایش می باشد. 

شستشوی مبلمان در منزل 

شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه و توسط تیم بسیار حرفه ای، مبل شویی جاوید انجام می شود. مبل شویی جاوید تمام متخصصان خود را براساس امتیازات و ملاک های بالا انتخاب کرده است. و تمامی سرویس کاران جزو متخصصان برگزیده و بهترو نمونه در تهران می باشند. ما و تیم ما با تمام امکانات بهترین خدمات مبل شویی را در اختیار شما عزیزان می گذاریم. 

شستشوی مبل اصولا توسط دو نفر انجام می شود. که این دو نفر هر یک با یک دستگاه مجزا کار می کنند. و برای شما عزیزان خدمات انجام می دهند. در ابتدا سرویس کاران تمام مبل ها را با جارو کشی تمیز و مرتب می کنند. و بعد از آن سرویس کاری که پمپ سمپاشی را پر از آب کرده و با شامپو مخصوص مخلوط می کنیم. در این حالت پمپ ما آماده انجام خدمات مبل شویی می باشد. 

اهرمی که روی پمپ قرار دارد باعث می شود تا با فشار زیادی محلول وارد دریل شود. دریل حالت چرخشی دارد و کف فراوانی از دریل به بیرون و روی مبلمان میپاشد. سرویس کار و متخصص ما شستشوی مبل را آغاز می کند. و تا جایی که می تواند با دریل مبل را تمیز و مرتب می کند. 

مبل شویی در منزل

خشکشویی مبل در منزل 

خشکشویی مبلمان در منزل و یا همان خشک کردن مبل در منزل است. که سرویس کارام مبل شویی با دستگاه جارو برقی دو موتوره ای که در اختیار دارند. تمام آب و کثیفی که روی مبلمان هست را جارو کشی می کنند. جارو کشی توسط افرادی خبره و کار بلد انجام می شود. و این کار دقت بسیار زیادی را می طلبد. 

اگر تمام سطح مبلمان یک دست جارو کشی شود مبلمانی بسیار تمیز و مرتب را تحویل مشتری خواهند داد. اما اگر سرویس کاران سهل انگاری کنند و جاهایی از مبلمان را جارو کشی نکند. مبلمان حاشیه هایی از کثیفی را روی خود باقی می گذارد. حرکت چرخشی دریل تمام کثیفی ها را به سطح مبل ها می آورد و کفی بسیار سیاه را خواهید دید. اگر سرویس کار به موقع آنها را جمع آوری نکند مبلمان کثیف تر می شود. 

ام اگر کاربلد و متخصص باشد مطمعننا کاری در حد لیاقت مشتری ها را تحویل خواهید داد. و مشتری نیز از انجام چنین کار زیبا و با دقت کیف خواهد کرد. و همین رضایتی که مشتری از خود نشان می دهد. برای مبل شویی کفایت می کند چرا که می تواند چندین مشتری دیگر را نیز به مجموعه مبل شویی اضافه کند. 

مبل شویی در منزل

قیمت مبل شویی در منزل

در تهران تعداد شرکت های مبل شویی بسیار زیاد است. و بسیاری از این مبل شویی ها عضو اتحادیه مبلشویان هستند. و برای انجام خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه از قیمت های اتحادیه تبعیت می کنند. و هر ساله با توجه به تغییر اتی که اتحادیه ارائه می کند، خدمات خود را به مشتری ها ارائه می دهند. 

بسیاری از مبل شویی ها هم در سراسر تهران با توجه به نرخ و تورم بازار برای خودشان قیمت گذاری می کنند. و فقط طبق تعرفه خودشان کار می کنند و اصلا کاری به نرخ اتحادیه ندارند. و این کار کاملا شخصی می باشد. مبل شویی ها قیمت ها را به مشتری اعلام می کنند. و این مشتری است که تصمیم به انجام کار می گیرد. اما قیمت های مبل شویی جاوید در منزل مشتری با ضمانت نامه در محل انجام می شود، اینگونه است:

  • قیمت هر دست مبلمان نه نفره در منزل مشتری با مواد نانو 900000 تومان می باشد
  • هزینه شستشوی هر دست مبل هفت نفره با ضمانت نامه کتبی 700000 تومان می باشد
  • قیمت هر عدد صندلی نهار خوری 45000 تومان می باشد. 
  • هزینه هر متر مربع موکت، فرش ماشینی و اعلا در منزل مشتری با دستگاه 30000 تومان می باشد. 
  • قیمت شستشوی صندلی تمام ماشین های ایرانی و خارجی در منزل 650000 تومان می باشد. 
  • هزینه هر عدد کفی و کوسن اضافه روی مبلمان 15000 تومان می باشد.

تمامی این قیمت ها مقطوع می باشد. و مشتری های عزیز در هر کجای تهران که باشند می توانند از این تعرفه برای خدمات خود استفاده کنند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها