کد خبر: 646883
تاریخ انتشار :

عکس جالب پژمان بازغی |ظاهر متفاوت دختر پژمان بازغی در مهمانی خصوصی

پژمان بازغی همراه دخترش شب گذشته به مراسم اکران خصوصی رفتند که استایل عجیب آن ها باعث تعجب حاضرین شد


عکس جالب پژمان بازغی |ظاهر متفاوت دختر پژمان بازغی در مهمانی خصوصی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پژمان بازغی همراه دخترش شب گذشته به مراسم اکران خصوصی رفتند که استایل عجیب آن ها باعث تعجب حاضرین شد. پژمان بازغی به تازگی سری آخر برنامه کودک شو رو به پایان رسانده است. خود پژمان بازغی میگوید به دنبال این است که فصل جدید این برنامه را تولید کند. چندی پیش پژمان بازغی اختلافاتی هم با رضا گلزار پیدا کرد که بعد از عذر خواهی پژمان بازغی این اختلافات خاتمه یافت.

پژمان بازغی این بازیگر درباره جدیدترین کارهایش در سینما و تلویزیون اعلام کرد: مشغول بازی در مجموعه ای با عنوان «نیکان» به کارگردانی علی سرآهنگ و تهیه کنندگی کامران مجیدی هستم. همچنین چندین فیلم سینمایی در نوبت اکران دارم. یک مجموعه مینی سریال ۶ قسمتی با عنوان «اهل هوا» به کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی علی مجیدی هم برای پخش دارم.

فیلم سینمایی «شوماه» به کارگردانی مژگان بیات و تهیه کنندگی عبدالمجید نجیبی هم آماده اکران دارم. از طرفی هم مشغول یک کار کودک با عنوان «افسانه هزار افسون» به کارگردانی سعید عباسی و تهیه کنندگی مهدی مولوی هستم.

بازغی که در سریال «لبه تاریکی» به کارگردانی سعید سلطانی، ایفاگر نقش امیر (افسر نیروی انتظامی) بود درباره پیوستنش به گروه بازیگران این سریال توضیح داد: آن زمان دستیار آقای سلطانی با بنده تماس گرفتند و از من خواستند که به دفتر ایشان بروم و در مورد موضوع سریال گفت و گو کنیم. آقای سلطانی گفتند ژانر قصه، حادثه ای و معمایی است و در مورد آن توضیحاتی را ارائه دادند و من هم قبول کردم و به گروه ملحق شدم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها