کد خبر: 682129
تاریخ انتشار :

شایعات: بیا بیا که شدم در غم تو سودایی!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات: بیا بیا که شدم در غم تو سودایی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

11 تیر 1402 ساعت 10:48

انتقال بزرگ امروز هم احتمالا واسه لیورپولی‌هاست که از دومینیک سوبوسلای رونمایی کنن. دیروز رفته لیورپول، همه تست‌ها و این داستانا هم ردیف شده و همه چی آماده‌س واسه اعلام خبر خرید، مگه اینکه فتوشاپ‌کار لیورپولی‌ها پنج‌شنبه‌ها نباشه که پوسترهاشو بسازه!

11 تیر 1402 ساعت 10:43

پاری‌سن‌ژرمن این فصل فاز استعدادیابی و خریدن بازیکن ارزون و بااستعداد برداشته و رفته دنبال لی کانگ این، بازیکن کره‌ای مایورکا. می‌گن همه چی تمومه و انتقال انجام می‌شه همین روزا اما از همین الان می‌شه حدس زد اونجا چه بلایی سرش میاد.

11 تیر 1402 ساعت 10:38

سلام به همگی، آقا این ادبیات هم چیز سنگینیه‌ها، رَب و رُب آدم میاد جلوی چشمش بخوای هی باهاش سر و کله بزنی. پس برمی‌گردیم به همون ادبیات فاخر خودمون. مخلص همگی.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها