کد خبر: 686195
تاریخ انتشار :

همیشه هم حق با زیدان نیست: دنبال آرزوهایت برو!

کپا آری سا بالا گا که پنج سال پیش زین‌الدین زیدان با رئالی شدنش مخالفت کرده بود جمعه این هفته اولین بازی‌اش را با پیراهن سفیدپوشان شهر مادرید انجام می‌دهد.

همیشه هم حق با زیدان نیست: دنبال آرزوهایت برو!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه مارکا می‌گوید بازی کردن کپا آریسابالاگا در بازی رئال و سلتاویگو که جمعه این هفته برگزار می‌شود قطعی است.

هفته گذشته در بازی مقابل آلمریا به دستور کارلو آنچلوتی آندری لونین درون دروازه ایستاد و کپا تازه پای قرارداد انتقال قرضی‌اش از چلسی به رئال را امضا کرده بود. کپا پیش از آن بازی تنها سه جلسه با رئال تمرین کرده بود و کارلتو معتقد بود او نیاز به زمان بیشتری دارد.

در والده‌بباس همه از عملکرد کپا در تمرین‌ها راضی هستند و حالا نوبت محقق شدن رویای این دروازه‌بان اسپانیایی فرا رسیده است. او پنج سال پیش در چنین روزهایی از اتلتیک به چلسی پیوست و با قرارداد 80 میلیون یورویی‌اش به گران‌ترین دروازه‌بان دنیا تبدیل شد.

در آن زمان اما شایعات متعددی مطرح بود که کپا را نزدیک به رئال نشان می‌داد. کپا در ماه ژانویه 2018 واقعا نزدیک به رئال بود و مادریدی‌ها می‌توانستند با فعال کردن بند فسخ 20 میلیون یورویی‌اش او را به دست بیاورند. اما زین‌الدین زیدان، سرمربی وقت رئال، با این انتقال مخالفت کرد و نگذاشت کپا به آرزویش برسد.

رئال تصمیم گرفت به سرمربی‌اش احترام بگذارد و از خیر جذب کپا گذاشت. رئال در آن فصل از کیلور ناواس به عنوان دروازه‌بان اصلی استفاده می‌کرد و کیکو کاسیا هم به عنوان دروازه‌بان ذخیره در خدمت زیدان بود.

در سال‌های بعدی درخشش بی‌نظیر تیبو کورتوا در دروازه رئال همه امیدهای کپا برای رئالی شدن را از بین برده بود اما شانس ناگهان به او لبخند زد و بعد از مصدومیت شدید درواز‌بان بلژیکی، مدیران رئال به سراغ دروازه‌بانی رفتند که پنج سال پیش زیدان به او نه گفته بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها