کد خبر: 686585
تاریخ انتشار :

بارسلونا سوژه تمسخر کی لیان امباپه و لوکاس!

بارسلونا سوژه شوخی کی لیان امباپه و لوکاس هرناندز با عثمان دم بله شد و انتشار ویدیوی این اتفاق بازخوردی منفی میان دوست داران باشگاه کاتالان داشت.

بارسلونا سوژه تمسخر کی لیان امباپه و لوکاس!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله اخیرا بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد. او 6 سال بازیکن بارسا بود ولی با رسیدن پیشنهاد مالی بهتر از پاریس در حالی که یک سال از قراردادش باقی مانده بود، به جمع پاریسی ها اضافه شد. بارسا از این انتقال 35 میلیون یورو به دست آورد هرچند رقم کل انتقال 50.4 میلیون یورو بود. مابقی به خود بازیکن و ایجنتش تعلق گرفت.

دمبله دیشب نیز در ترکیب پی اس جی برابر لانس قرار گرفت ولی موفق به گلزنی نشد. او 80 دقیقه در زمین بود و یک موقعیت عالی را از دست داد. در عوض کیلیان امباپه در برتری 3-1 پاریس موفق به ثبت دو گل شد و با هواداران نیز رسما آشتی کرد.

امروز ویدیویی از سوی تلویزیون رسمی باشگاه پاری سن ژرمن منتشر شده که مربوط به یکی از تمرینات است و در بخشی از آن امباپه رو به دمبله می گوید: «تو که از بارسا آمده ای، باید خوانندگی بلد باشی. پس برای ما بخوان.» 

صدای دیگری نیز در این ویدیو شنیده می شود که طبق ادعای رسانه های فرانسوی متعلق به لوکاس هرناندز است هرچند در ابتدا تصور می شد اشرف حکیمی باشد. او به دمبله می گوید: «چطور باشگاه مزخرفی مثل بارسا توانسته به تو خوانندگی یاد بدهد؟»

لوکاس سال ها بازیکن اتلتیکو بود ولی چهار سال پیش با انتقالی رکوردشکن به بایرن مونیخ رفت. او در بایرن بیشتر درگیر مصدومیت ها بود و در نهایت امسال به پی اس جی ملحق شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها