کد خبر: 687378
تاریخ انتشار :

قطعی: ژاوی تا 2026 سرمربی بارسا است

روزنامه مارکا در خبری اختصاصی اعلام کرد ژاوی و بارسلونا بر سر تمدید قرارداد به توافق نهائی رسیدند و او تا سال 2026 با باشگاه کاتالان تمدید می‌کند.

قطعی: ژاوی تا 2026 سرمربی بارسا است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا روز جمعه بسته شد ولی این باشگاه همچنان پرونده‌های مهمی در دست دارد که باید هر چه زودتر تکلیف آنها را مشخص کند. مسئله تمدید قرارداد با ژاوی یکی از مهمترین این پرونده‌ها است.

روزنامه مارکا دقایقی پیش در یک خبر فوری اعلام کرد خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، و ژاوی در جلسه‌ای پشت درهای بسته بر سر تمدید قرارداد او به توافق نهایی رسیدند و ژاوی قراردادش را تا ژوئن 2026 تمدید می‌کند.

قرارداد فعلی ژاوی تا تابستان سال آینده اعتبار دارد. هافبک سابق و سرمربی فعلی بلوگرانا با امضای تمدیدی دو ساله تا سال 2026 روی نیمکت بارسا خواهد نشست.

مارکا می‌گوید مدیران بارسا هیچ شکی برای تمدید با ژاوی نداشتند و در همه سطوح مدیریتی باشگاه حمایت از ژاوی در بالاترین میزان ممکن است. در بلوگرانا همه از عملکرد مربی‌شان در فصل گذشته که با قهرمانی در لالیگا و به دست آوردن سوپرجام اسپانیا همراه بود راضی‌اند.

از طرف دیگر بارسایی‌ها فداکاری ژاوی در سال 2021 را فراموش نکرده‌اند. او که در قطر حضور داشت و روی نیمکت السد می‌نشست وقتی دریافت بارسا خواهان حضورش به عنوان سرمربی است حاضر شد از جیب خود هزینه کرده و رضایت باشگاه قطری را به دست بیاورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها