کد خبر: 687730
تاریخ انتشار :

سکوت خاص رئیس لیگ عربستان در مورد مسی و امباپه

مایکل ای من الو، مدیر لیگ حرفه‌ای عربستان، درباره شکست الاتحاد جده در جذب محمد صلاح و همچنین عملکرد باشگاه‌ها در نقل و انتقالات اظهار نظر کرد.

سکوت خاص رئیس لیگ عربستان در مورد مسی و امباپه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ایمنالو در مصاحبه خود با اسکای اسپورت به ناکامی الاتحاد در جذب صلاح واکنش نشان داد و گفت: اول از همه باید بگویم صلاح یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. من قبلا گفته بودم از هر بازیکنی که بخواهد در لیگ عربستان بازی کند، استقبال می‌کنیم و این شامل صلاح هم می‌شود، اما ما باید این کار را به شیوه‌ای حرفه‌ای و با رفتاری محترمانه انجام بدهیم.

او سپس در مورد دلیل عدم انتقال بازیکنان دیگر مانند امباپه و مسی به عربستان توضیح داد: فکر نمی‌کنم دلیل خاصی داشته باشد. ما نیازی به توضیح نداریم. شما نمی‌دانید در خانواده هر بازیکن چه می گذرد و یا چه مسائل بین او و باشگاهش در حال رخ دادن است و فقط باید تمام تلاش خود را بکنید تا بهترین پیشنهاد را ارائه دهید. ممکن است این پیشنهاد بازیکن را متقاعد کند و یا نکند.

ایمنالو در مورد اینکه لیگ عربستان در دو ماه اخیر در صدر خبرهای بین‌المللی قرار گرفته است، گفت: امیدوارم این یک اتفاق مثبت باشد. ما با رضایت فراوان به گذشته نگاه می‌کنیم و خوشحالیم که لیگ را در جایگاه بهتری قرار دادیم و توانستیم بهترین بازیکنان جهان را جذب کنیم.

مدیر لیگ عربستان در خصوص دشواری جذب بازیکنان بزرگ عنوان کرد: یک استراتژی برای حضور بهترین بازیکنان در لیگ وجود دارد. 80 درصد سعودی‌ها فوتبال را دوست دارند و این کار سختی نبود. یک روند وجود داشت تا برنامه و استراتژی خودمان را به بازیکنان ارائه دهیم. جاه طلبی ما برای اینکه این لیگ را به یکی از بهترین‌های جهان تبدیل کنیم، باعث شد این بازیکنان به لیگ ما بپیوندند.

او ادامه داد: بازیکنان سؤالاتی در ذهن خود دارند؛ ارزشش را دارد؟ آیا از نظر اقتصادی پیشرفت خواهم کرد؟ آیا این بخشی از سرگرمی خواهد بود؟ آیا سطح و فضایی برای پیشرفت خواهم داشت؟ آیا احساس امنیت خواهم کرد؟ برای بسیاری از بازیکنان، طولی نکشید که فهمیدند این انتقال برای آنها خوب است و از حضور این همه ستاره لذت خواهند برد.

او درباره بازیکنانی که به خاطر پول به لیگ عربستان می‌روند، گفت: بازیکنانی که از کشورهای کوچک به لیگ برتر رفتند، در دهه 1990 به لیگ ایتالیا رفتند. همیشه همه چیز با یک مزیت اقتصادی شروع می‌شود و ما هم با افزایش جاه‌طلبی و افزایش کیفیت لیگ، این موضوع را کاهش خواهیم داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها