کد خبر: 689039
تاریخ انتشار :

بازگشت ستاره برزیلی: رئال واقعی از چهارشنبه!

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، مصدومیت و بیماری را کاملا پشت سر گذاشته و چهارشنبه مقابل لاس پال ما س به میدان می‌رود.

بازگشت ستاره برزیلی: رئال واقعی از چهارشنبه!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور چند هفته به دلیل مصدومیت نمی‌توانست برای رئال بازی کند و درست در زمانی که تیم به او در دربی پایتخت اسپانیا احتیاج داشت به دلیل یک بیماری ویروسی نتوانست مقابل اتلتیکو به میدان برود تا رئال دیشب شکستی تلخ را مقابل حریف همشهری تجربه کند.

اما امروز از اسپانیا خبر رسید که وینیسیوس بیماری را کاملا پشت سر گذاشته و نام او در فهرست بازیکنان رئال برای دیدار روز چهارشنبه مقابل لاس پالماس در هفته هفتم لالیگا قرار خواهد داشت.

وینیسیوس در تمرین امروز رئال مادرید که بعد از شکست در دربی مادرید برگزار شد حضور داشت و با آمادگی کامل به تمرین پرداخت.

در غیاب این مهاجم برزیلی، شاگردان آنچلوتی دیشب اولین شکست فصل را در واندا متروپولیتانو تجربه کردند. در بازی‌های قبلی هم عدم حضور وینی باعث شده بود رئال به سختی در مقابل ختافه، رئال سوسیداد و یونیون برلین به پیروزی برسد.

اگر وینیسیوس چهارشنبه مقابل لاس پالماس به میدان برود این مسابقه می‌تواند برای او به دیداری ویژه تبدیل شود. در صورت پیروزی رئال مادرید، وینیسیوس صدمین پیروزی خود با پیراهن رئال در لالیگا را جشن خواهد گرفت. این رکورد بی‌نظیری است که کمتر بازیکنی در رئال با سن و سال وینیسیوس به آن دست پیدا کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها