کد خبر: 689537
تاریخ انتشار :

نیازمند: خانم‌ها فردا در ورزشگاه باشند

دروازه‌بان سپاهان امیدوار است با حضور هواداران آقا و خانم بتوانند الاتحاد را شکست بدهند.

نیازمند: خانم‌ها فردا در ورزشگاه باشند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سید پیام نیازمند در نشست خبری پیش از دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بین سپاهان ایران و الاتحاد عربستان عنوان کرد: ابتدا احساس شخصی خودم را می گویم و خیلی هیجان زده هستم که اینگونه مسابقات بین المللی را انجام می دهیم، چراکه اینگونه بازی ها می تواند برای ما و جوانان خیلی خوب است.

او تاکید کرد: خیلی هیجان زده هستم که در ورزشگاه نقش جهان و در شهر خودمان با حضور هواداران‌مان به میدان خواهیم رفت.

دروازه بان سپاهان درباره شرایط این تیم برای دیدار با الاتحاد گفت: آمادگی خیلی خوبی از نظر ذهنی و بدنی داریم. می توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم ولی وقفه دو هفته ای بین بازی اول ما در آسیا و مسابقه فردا کمی مشکل‌ساز شد و اگر مسابقات لیگ برتر انجام می گرفت، مطمئنا شرایط ما بهتر می شد. با این وجود فردا با حداکثر آمادگی پای به زمین می گذاریم.

نیازمند یادآور شد: امیدواریم تمام هواداران آقا و خانم مثل همین الان که خبرنگاران آقا و خانم در سالن کنفرانس حضور دارند، به استادیوم هم بیایند. حق طبیعی خانم‌ها است که در ورزشگاه حضور پیدا کنند و تیم محبوب خود را تشویق کنند و امیدوارم این وضعیت ادامه دار باشد.

او با تاکید بر اینکه مطمئنا مسابقه راحتی برای هیچ کدام از دو تیم نخواهد بود، ابراز کرد: سپاهان و الاتحاد خط حمله قدرتمندی دارند ولی می دانیم که پیروزی در این دیدار امکان پذیر است و غیر ممکن نخواهد بود. تمام سعی و تلاش خودمان را انجام می دهیم تا بازی خوب به همراه کسب نتیجه را داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها