کد خبر: 689565
تاریخ انتشار :

بزرگترین و وسوسه انگیز تر ین پیشنهاد تاریخ را رد کردم

ژوزه مورینیو به سبک قدیمی خود سینه سپر کرد و پاسخ انتقادات و شایعات برکناری‌اش از رم را داد.

بزرگترین و وسوسه انگیز تر ین پیشنهاد تاریخ را رد کردم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو همچنان ژوزه مورینیو است. با وجود اینکه سال‌ها از شروع مربیگری‌اش گذشته و او دیگر در بین باارزش‌ترین مربیان جهان نیست، مرد پرتغالی که به دلیل شروع بد رم در این فصل مقصر شناخته شده، سینه سپر کرد و فاش کرد که پیشنهادی عالی از عربستان داشت که آن را رد کرد تا در رم به کار خود ادامه دهد. 

او تاکید داشت که بهترین پیشنهادی که به یک مربی شده را رد کرده چون عاشق ادامه کارش با جالوروسی بود. مورینیو به این شکل می‌خواست بگوید که مقصر جلوه دادن او در ناکامی رم، بی معرفتی است.

با تنها یک پیروزی در سری آ، مطبوعات و رسانه های ایتالیایی مورینیو را سیبل انتقادات خود قرار داده اند. 

او که بدترین شروع دوران حرفه ای خود را تجربه می کند، می خواست به سبک واقعی "آقای خاص"، از خود دفاع کند: «من روزنامه ها را نمی خوانم. به اخبار گوش نمی‌دهم و تلویزیون نگاه نمی‌کنم، اما دوستان، شاگردان و دستیارانی دارم که با وجود اینکه نمی‌خواهم چیزی از اخبار بیرون بدانم، آنها را به من اطلاع می‌دهند. من این انتقادات را قبول نمی‌کنم چون درست نیستند. من مشکل رم نیستم. در فوتبال مانند زندگی، فاکتورهای متعددی وجود دارد و وقتی شما برنده می شوید نیز ممکن است همین انتقادات را بشنوید.»

مورینیو با تاکید بر اینکه سه ماه پیش تصور جدایی‌اش از رم تقریباً یک فاجعه تلقی می شد، گفت: «در تعطیلات تابستانی، بزرگترین و وسوسه انگیزترین پیشنهادی که یک مربی در تاریخ فوتبال دریافت کرده، به من رسید و آن را رد کردم. این کار را کردم، زیرا روی قولم به بازیکنان، هواداران و مالک باشگاه هستم.»

کمی بعد فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار معروف نقل و انتقالات، فاش کرد که باشگاهی که به دنبال مورینیو بوده، الهلال عربستان بود و پیشنهادش، 30 میلیون یورو برای هر فصل بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها