کد خبر: 690973
تاریخ انتشار :

هنگ‌کنگ حریف ایران در راه جام جهانی 2026 شد

تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی برابر بوتان، راهی مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی شد.

هنگ‌کنگ حریف ایران در راه جام جهانی 2026 شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027، تیم ملی هنگ‌کنگ علی‌رغم شکست دور از انتظار برابر بوتان، به لطف برتری پر گل در بازی رفت، موفق شد راهی مرحله گروهی این مسابقات شود.

در واقع هنگ‌کنگ که در مسابقه رفت توانسته بود با چهار گل از سد بوتان عبور کند، در این دیدار از یک ترس بزرگ جان سالم به در ببرد و با پیروزی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، راهی مرحله گروهی شده و با ایران همگروه شود.

چنچو گیلتشن، کاپیتان بوتان، موفق شد در دقیقه 28 با یک ضربه سر دروازه کا وینگ تسه را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. در ابتدای نیمه دوم نیز لوبزانگ چوگیال یک گل دیگر برای بوتان به ثمر رساند تا امیدها برای کامبک در این مسابقه افزایش یابد.

در ادامه، حملات بوتان برای رسیدن به گل‌های بیشتر بی‌ثمر بود تا در نهایت این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود میزبان به پایان برسد ولی هنگ‌کنگ در مجموع با حساب 4 بر 2 راهی مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی شود.

بدین ترتیب تیم ملی هنگ‌کنگ در گروه E مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 با تیم‌های ملی ایران، ازبکستان و ترکمنستان همگروه شد.

شاگردان قلعه‌نویی باید در تاریخ 16 نوامبر (25 آبان) در ایران با هنگ‌کنگ روبرو شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها