کد خبر: 691370
تاریخ انتشار :

بازیکنان داماش: دیگر نمی‌توانیم

بازیکنان داماش گیلان نسبت به عدم پرداخت مطالبات و امکانات این تیم به شدت معترض هستند.

بازیکنان داماش: دیگر نمی‌توانیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال داماش گیلان که از ابتدای فصل جدید لیگ دسته اول با شرایط عجیبی دست و پنجه نرم می‌کند و امکانات مناسبی ندارد، در هشت هفته ابتدایی نیز پنج امتیاز به دست آورده و مشکلات عدیده کاری کرده تا بازیکنان این تیم نسبت به شرایط موجود معترض شوند.

داماش گیلان که در دیدار اخیرش با نتیجه سه بر دو مقابل مس شهربابک شکست خورد، مسیر طولانی برگشت تا رشت را با اتوبوس طی کرده و این مشکلات و بی‌توجهی به تیم موجب اعتراض بازیکنان‌شان شده و آنها با انتشار یک متن مشترک نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و نوشته‌اند:

«سلام و احترام خدمت تمامی هواداران متعصب تیم داماش و مسئولین!

در ابتدا از هواداران عزیز بابت نتایج ضعیف تیم عذر خواهی می‌کنیم، اما…

ما بازیکنان و کادر فنی و عوامل تیم از شروع فصل با توجه مشکلات عدیده، با تمام توان و با تمام کمبود ها تا به اینجا ادامه دادیم ولی تا مشخص شدن وضعیت مالکیت تیم دیگر  تمرکز و انگیزه لازم را برای ادامه کار نداریم.

۱. بدترین نوع سفر و هتل برای قبل و بعد از بازی(رسیدن تیم در ساعت یک بامداد قبل از بازی و برگشت 20 ساعته با اتوبوس پس از بازی به رشت)

۲. پرداخت نکردن مطالبات برخی از بازیکنان و کادر فنی و عوامل اجرایی تیم و عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته با توجه به صعود تیم به لیگ یک.

۳. نداشتن البسه لازم برای تمرین و بازی و بسیاری از مشکلات دیگر که گفتن آن در شان باشگاه بزرگ داماش گیلان نیست.

در صورتی که هر شخص و یا گروهی میخواهد مالکیت تیم را بر عهده داشته باشد(چه مالک فعلی و چه مالک بعدی تیم)، باید حمایت همه جانبه خود را از تیم اعلام کند و ما بازیکنان و کادر فنی با تمام توان برای شادی شما و نام باشگاه بزرگ داماش به راه خود ادامه می‌دهیم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها