کد خبر: 691418
تاریخ انتشار :

بازی رفت و برگشت خطرناک برادران محمدی!

48 ساعت پس از درخشش مهرداد محمدی، این بار نوبت میلاد محمدی بود؛ دو برادری که در هفته گذشته بازی رفت و برگشت عجیبی را با یکدیگر آغاز کردند.

بازی رفت و برگشت خطرناک برادران محمدی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز از یک تعویض در بازی ایران مقابل اردن آغاز شد. زمانی که مسابقه شاگردان امیر قلعه‌نویی مقابل حریفان سختکوش گره خورده بود. امیر قلعه‌نویی در دقیقه 68 این مسابقه مهرداد محمدی را به جای علیرضا جهانبخش وارد زمین کرد تا فشار وینگرها روی دفاع اردن همچنان ادامه‌دار باشد اما در شرایطی که اردنی‌ها کمی قبل از لحظه هیجانی آخر بازی صاحب یک ضربه پنالتی شدند و این ضربه را از دست دادند، مهرداد محمدی روی پاس روزبه چشمی با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه کاری، بازی را 3-1 کرد تا دیدار ایران مقابل اردن با یک برتری قابل توجه به پایان برسد. مسابقه‌ای که می‌توانست به ضربات پنالتی بکشد و حذف ایران را از صعود به فینال یک تورنمنت چهارجانبه به ظاهر ساده رقم بزند.

سه روز بعد و در بازی نهایی و در شرایطی که همه در انتظار حضور مجدد احسان حاج‌صفی در ترکیب تیم ملی بودند، امیر قلعه‌نویی هم‌تیمی او در تیم آاک را به عنوان دفاع چپ به زمین فرستاد. بازیکنی که با سرعتش بلای جان قطری‌ها شد، اگرچه در نیمه اول انتظار می‌رفت هماهنگی بیشتری بین او و شجاع خلیل‌زاده در سمت چپ خط دفاعی برقرار باشد.

میلاد پاس‌های گل دوم و سوم را به زیبایی به علیرضا جهانبخش و... صادر کرد تا یک نمایش کامل در این بازی داشته باشد و بازگشتش به ترکیب اصلی را این‌چنین جشن بگیرد. در این مسابقه برادر بزرگتر به صورت کامل بازی کرد اما برادر کوچکتر (مهرداد) برخلاف بازی قبلی وارد زمین نشد. اگرچه او داشت انرژی‌اش را برای بازی استقلال - هوادار ذخیره می‌کرد.

در این مسابقه هم اتفاق جالبی رخ داد. جمعه ساعت شش عصر به وقت تهران و پس از آنکه تیم محمود فکری با دو گل از حریف نامدارش پیش افتاده بود، کسی توقع نداشت جز مهرداد محمدی قفل این بازی را باز کند. پس او در دقیقه 22 توپ را در پشت محوطه جریمه در اختیار گرفت و با همان سبک همیشگی به داخل محوطه زد تا پورمحمد، مدافع حریف، چاره‌ای جز خطا روی او و دادن یک پنالتی نداشته باشد.

این ترک کوچکی بر دیواره دفاعی حریف بود. استقلال گل اول را زد و در نیمه دوم نوبت خود مهرداد بود که نتیجه بازی را یک تنه خودش بردارد. او گل دوم را در دقیقه 61 با یک ضربه رو پا از فاصله نزدیک به ثمر رساند و سپس شاهکارش را در دقیقه 84 خلق کرد. وقتی که با یک ضربه عرضی مسی‌وار توپ را روی پای چپش برد و با یک ضربه رو پا به زاویه مخالف، علیرضا حقیقی را غافلگیر کرد. دروازه‌بانی که نتوانست جز تماشای این ضربه محکم کار دیگری انجام دهد. طبیعی بود که بعد از این گل، همه نگاه‌ها متوجه این ستاره سابق ایران در لیگ ستارگان قطر باشد که به لیگ برتر برگشته تا بازی‌اش دیده شود.

او که بعد از بازی چند تماس از دست رفته از برادرش در یونان داشت، به محض رسیدن به گوشی تلفن، با او تماس گرفت و برایش آرزوی موفقیت کرد. و حالا دو سه ساعتی است که از بازی آاک مقابل آستراس می‌گذرد. رقابتی که در آن اولین گل میلاد محمدی با ضربه سر در دوران فوتبالش رقم خورد. او با قد 178 سانتی‌متر با یک جست بلند و سریع در دقیقه 77 گل دوم را وارد دروازه حریف کرد تا بخشی از تشویق‌های پایان مسابقه سهم او باشد.

وبسایت یونانی درباره میلاد محمدی چنین نوشته است: «پس از به ثمر رساندن گل 0-2 با ضربه سر، او به شدت جشن گرفت و به سمت نیمکت رفت و آلمیدا را در آغوش گرفت و از بقیه هم‌تیمی‌هایش تبریک دریافت کرد. اولین گلِ محمدی با پیراهن آاک و در کل اولین گلی است که او در دوران حرفه‌ای خود با ضربه سر به ثمر می‌رساند. به طور کلی، این هفتمین گل در دوران حرفه‌ای میلاد است.»

مهرداد و میلاد محمدی بازی رفت و برگشت عجیبی را با هم آغاز کرده‌اند و حالا نوبت مهرداد است تا چوب جادویی را از برادر بگیرد و با یک حرکت دَوَرانی بازی را ادامه بدهد. آنها بازی بانمک و جالبی با یکدیگر آغاز کرده‌اند و این بهترین خبر برای تیم ملی ایران نیز هست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها