کد خبر: 691724
تاریخ انتشار :

لحظه به لحظه از هانگژو: استخراج طلا ادامه دارد!

در روز چهارم بازی های پار آسیایی هانگژو، ایرانی هاامیدوار به حفظ روند طلایی خود هستند.

لحظه به لحظه از هانگژو: استخراج طلا ادامه دارد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که ایران تا پایان روز سوم بازی های پاراآسیایی با یک نتیجه درخشان و کسب ۲۴ طلا، ۳۰ نقره و ۱۹ برنز و قرار گرفتن در رتبه دوم جدول مدال ها قرار دارد، امروز هم از اولین ساعات بامداد به وقت ایران، ورزشکاران پارالمپیکی در رشته های مختلف به مصاف رقبایشان رفته اند.

در حالی که کاروان ایران در سه روز نخست بالاتر از ژاپن قرار گرفته، ورزشکاران کشورمان در روز چهارم هم سعی می کنند فاصله خود را با سایر مدعیان حفظ کرده و برای کسب خوشرنگ ترین مدال تلاش کنند.

در‌ ادامه با اخبار لحظه به لحظه از روز چهارم بازی های پاراآسیایی همراه ما باشید:

* والیبال نشسته

۱۱:۵۸: تیم ملی والیبال نششسته مردان با پیروزی برابر کره جنوبی به دیدار پایانی چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی راه یافت. تیم ایران در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۷ مقابل کره پیروز شد.

۱۲:۰۱: ایران فردا با قزاقستان در دیدار پایانی رو به رو خواهد شد.

* شطرنج

۷:۴۷: شطرنج‌بازان ایران صبح امروز در دور هفتم (پایانی) بخش استاندارد مقابل حریفان خود قرار گرفتند که طی آن ۱۰ پیروزی، ۵ شکست و یک تساوی حاصل تلاش ملی پوشان کشورمان بود.

۷:۵۶: پس از پایان رقابت‌های امروز  و در بخش استاندارد ۲ مدال طلا به ملیحه صفایی در بخش انفرادی و تیمی b1 بانوان رسید.

۸:۰۱: سه مدال نقره توسط امیر ربی در بخش انفرادی، تیمی b2 و b3 بانوان و تیمی b2وb3 آقایان بدست آمد و ۲ مدال برنز به علیرضا قورچی بیگی در بخش انفرادی و تیمی b1 آقایان رسید.

* دوومیدانی

۶:۰۵: در آغاز چهارمین روز مسابقه دوومیدانی در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ، صبح امروز فینال دوی ۱۰۰ متر در کلاس T35 برگزار شد. در این مسابقه علیرضا زارع با حریفانی از هند ( ۲ نفر)، عراق و هنگ کنگ به رقابت پرداخت و با زمان ۱۲.۷۴ ثانیه به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت.

۶:۵۹: در مسابقه پرتاب وزنه بانوان در کلاس F33 آتنا محمدی‌ها و بتول جهانگیری موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز شدند. در این رقابت که در صبح روز چهارم از بازی‌های پاراآسیایی برگزار شد، محمدی‌ها که به عنوان نفر نخست پرتاب کرده بود ، با رکورد ۶.۱۰ متر نایب قهرمان شد و مدال نقره را بدست آورد. همچنین بتول جهانگیری با رکورد ۵.۹۹ متر صاحب مدال برنز شد و به مقام سوم در بازی‌های پاراآسیایی رسید.

۷:۵۴: نوبت صبح مسابقات پارادوومیدانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در حالی برای نمایندگان ایران به پایان رسید که فرشته مرادی موفق به کسب مدال برنز شد. ملی‌پوش پرتاب وزنه کلاس F34 در رقابت این ماده با ثبت رکورد ۶.۷۱ متر به مدال برنز رسید و به مقام سوم بسنده کرد.

 

۸:۳۱: در روز چهارم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ، رقابت پرتاب نیزه کلاس ادغامی F33/34 برگزار شد. در این رقابت عرفان رضایی به مدال طلا رسید و سعید افروز مدال نقره را به خود اختصاص داد. این نتایج به طور رسمی از سوی کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام شد و بر روی سایت نیز قرار کرفت، اما ساعتی بعد از آن ، این کمیته با زدن برچسب «تجدید نظر شده» ، نتیجه را تغییر داد. بر این اساس، سعید افروز با ۱۰۶۸ امتیاز به مقام نخست و مدال طلا رسید و عرفان رضایی با ۱۰۵۷ امتیاز در رده دوم ایستاد و مدال نقره گرفت.

۱۱:۲۴: فینال دوی ۲۰۰ متر بانوان در کلاس T12 بعدازظهر امروز در ورزشگاه هوانگ لونگ اسپرت سنتر برگزار شد.در این رقابت هاجر صفرزاده ملی‌پوش کشورمان با ثبت زمان ۲۵.۸۷ ثانیه ، به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

۱۲:۰۹: رقابت پرتاب دیسک مردان در کلاس F11 در چهارمین روز از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برگزار شد. در این رقابت مهدی اولاد ملی‌پوش پرافتخار ایران با پرتابی به مسافت ۴۲.۷۳ متر به مدال طلا دست یافت و رکورد جدیدی را در بازی‌های پاراآسیایی به ثبت رساند.

۱۲:۱۲: همچنین حسن باجولوند دیگر ملی‌پوش ایران در همین ماده ، با رکورد ۳۷.۶۲ متر به مقام سوم رسید و مدال برنز را به خود اختصاص داد.

۱۲:۱۳: امیرحسین علی‌پور دیگر نماینده ایران در این رقابت بود که با رکورد ۳۵.۹۱ متر به مقام چهارم بسنده کرد.

۱۲:۲۳: در جریان رقابت پرتاب نیزه بانوان در کلاس F54، الهام صالحی ملی‌پوش کشورمان با رکورد ۱۶.۹۱ متر به مقام سوم رسید و مدال برنز بدست آورد.

١٣:٠٥: در جریان رقابت پرتاب وزنه کلاس F55 که در روز چهارم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برگزار شد، حامد امیری به مدال طلا و ظفر ذاکر به مدال نقره رسیدند.

١٣:٠٨: حامد امیری دارنده چند مدال در بازی‌های پارالمپیک و پاراآسیایی ، در این رقابت با حد نصاب ۱۱.۲۷ متر ضمن شکستن رکورد بازی‌های پاراآسیایی که از سال ۲۰۱۰ دست نخورده باقی مانده بود، صاحب مدال طلا شد. همچنین ظفر ذاکر با رکورد ۱۱.۱۶ متر به مقام نایب قهرمانی دست یافت و به مدال نقره رسید.

* وزنه برداری

۸:۱۰: در روز دوم رقابت های پاراوزنه برداری زنان سیده زینب یعقوبی و زهرا آقایی، دو بانوی کشورمان در دسته ۷۳- کیلوگرم به روی تخته رفتند که زهرا آقایی با مهار وزنه ۱۱۴ کیلوگرم عنوان سوم را به دست آورد.  او در حرکت اول ۱۱۴ کیلوگرم را ثبت کرد اما در حرکت دوم و سوم در مهار ۱۲۲ کیلوگرم موفق نبود و با رکورد ۱۱۴ کیلوگرم سوم شد.

۸:۱۱: سیده زینب یعقوبی دیگر وزنه بردار کشورمان در این دسته هم در ابتدا رکورد ۱۰۵ کیلوگرم را ثبت کرد اما در مهار وزنه های ۱۱۳ و ۱۱۶ کیلوگرم موفق نبود و با وزنه ۱۰۵ کیلوگرم در جایگاه پنجم قرار گرفت.

1945134

* گلبال

۸:۱۹: تیم ملی گلبال بانوان کشورمان صبح امروز در اخرین مسابقه خود در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برابر ژاپن با نتیجه ۶-صفر مغلوب شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

۱۱:۰۷: تیم ملی گلبال مردان ایران ظهر امروز در مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲، مقابل چین قرار گرفت و با نتیجه ۱۱ بر ۷ از تیم میزبان شکست خورد و فرصت صعود به فینال را از دست داد.

۱۱:۱۱: بدین ترتیب تیم ملی ایران فردا در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.

* تیروکمان

۸:۵۷: مرحله رده بندی رقابت های تیرو کمان در بخش تیمی میکس کامپوند پیگیری شد و کمانداران ایران متشکل از مریم یاورپور و هادی نوری به مصاف رقیبانی از کره جنوبی رفتند. ملی پوشان ایران در این نبرد جذاب و دیدنی  با نتیجه ۱۵۲ بر ۱۵۰ پیروز شدند. کمانداران کشورمان با این برد به مدال برنز دست یافتند.

۱۱:۴۶: مرحله فینال رقابت های تیرو کمان در بخش تیمی میکس ریکرو ادامه یافت و کمانداران ایران متشکل از زهرا نعمتی و محمدرضا عرب عامری به مصاف رقیبانی از چین رفتند. ملی پوشان ایران در نبردی حساس و دیدنی با نتیجه ۶ بر ۲ (۳۸ بر ۳۵) پیروز شدند. کمانداران کشورمان با این برد مدال طلا را بدست آوردند تا چینی ها در این ماده ناکام بمانند.

* بسکتبال با ویلچر

۹:۲۵: تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مرحله نیمه نهایی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در یک بازی نزدیک با نتیجه ۴۳ بر ۴۰ مغلوب ژاپن شد و در عین شایستگی و ناباوری از رسیدن به فینال بازماند.

۹:۲۷: این بازی در نیمه اول با نتیجه ۱۷ بر ۱۴ به سود ایران تمام شد اما در نیمه دوم، ژاپن ۲۹ بر ۲۳جلو افتاد و در نهایت با  نتیجه ۴۳ بر ۴۰ برنده این بازی شد و به فینال رسید.

* دوچرخه سواری

۱۰:۰۵:محمد دلیر پارادوچرخه سوار کشورمان در تایم تریل جاده کلاس B (نابینایان و کم) بینایان با زمان ۲۹:۴۲:۸۱دقیقه هفتم شد و از دست یابی به مدال باز ماند. در این ماده کره جنوبی با ۲۳:۱۳:۷۱، اندونزی با ۲۵:۱۲:۱۷ دقیقه و قزاقستان با ۲۵:۱۹:۴۹ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

۱۰:۱۱: مهدی محمدی دیگر نماینده پارادوچرخه سواری کشورمان در ماده تایم تریل جاده با زمان ۲۷:۱۰:۲۸ دقیقه در کلاس c۴-۵ نهم شد.  اندونزی با ۲۵:۱۴:۱۴ دقیقه، چین۲۶:۲۲:۳۶ دقیقه و ازبکستان ۲۶:۱۰:۸۶ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

۱۰:۲۷: فردا تیم ملی کشورمان در ماده استقامت جاده به مسافت ۷۰ کیلومتر سه نماینده دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها