کد خبر: 692017
تاریخ انتشار :

جعفری: پرسپولیس از دست ما در رفت!

مهاجم ملوان معتقد است این تیم می‌توانست با اختلاف پرسپولیس را شکست بدهد.

جعفری: پرسپولیس از دست ما در رفت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، رضا جعفری پس از دیدار ملوان و پرسپولیس که با تساوی بدون گل به پایان رسید، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا به هواداران ملوان تبریک می‌گویم. به نظرم شاهد یک بازی خوب و باکیفیت از سوی تیم ملوان و‌ پرسپولیس بودند. به نظرم پرسپولیس از دست ما در رفت؛ ما می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و حتی با تفاضل خوب بازی را ببریم اما شاید به خاطر شرایط بازی و اسم پرسپولیس این اتفاق نیفتاد. در هر صورت خدا را شکر توانستیم حداقل امتیاز را بگیریم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

او درباره شرایط چمن استادیوم سیروس قایقران توضیح داد: نسبت به بازی اول و دوم خیلی بهتر شده اما هنوز هم کار دارد و باید بیشتر رسیدگی شود‌.

جعفری در خصوص عملکرد خوب ملوان برابر پرسپولیس گفت: تیم ما امسال بسیار باشخصیت است و با برنامه و با تاکتیک بازی می‌کند. با حضور آقای تارتار در ملوان، این تیم شخصیت خود را پیدا کرده و امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم و بهتر از این کار کنیم.

مهاجم ملوان درباره موقعیتی که در دقایق پایانی روی ضدحمله از دست دادند، گفت: شاید آن لحظه مغلوب اسم پرسپولیس شدیم. شاید اگر تیم دیگری بود، توپ وارد دروازه می‌شد. باید روی ضربات آخر کار کنیم و از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.

جعفری در مورد حضور هواداران زن ملوان در استادیوم عنوان کرد: به قول آقا مهدی اگر بگویند کل ورزشگاه را بانوان بیایند، استادیوم پر می‌شود. اینجا همه فوتبال فهم و فوتبال دوست هستند و خیلی خوشحالم که در این تیم بازی می‌کنم و این هواداران را داریم. امیدوارم که بتوانیم خوشحال‌شان کنیم، چون لیاقت‌شان بیشتر از اینها است.

او در پایان درباره رقابت برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر گفت: قطعا هر مهاجمی به آقای گلی فکر می‌کند اما من سعی می‌کنم اول در اختیار تیم باشم و به روند تیم کمک کنم و سپس به گلزنی و هدف فردی خودم برسم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها