کد خبر: 692371
تاریخ انتشار :

واکنش عجیب کلوپ به باخت یونایتد: اوه! (عکس)

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از مشاهده نتیجه بازی منچستریونایتد و نیوکسل شوکه شد و واکنش جالبی داشت.

واکنش عجیب کلوپ به باخت یونایتد: اوه! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دور چهارم از رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس روبروی نیوکسل به میدان رفت و با سه گل برابر این تیم شکست خورد تا از دور این مسابقات حذف شده باشد. 

این نمایش ضعیف دیگری از سوی شاگردان اریک تن‌هاخ بود که حالا در دو بازی متوالی برابر منچسترسیتی و نیوکسل سه گل دریافت کرده‌اند و انتقادها از آنها بار دیگر افزایش پیدا کرده است. 

هرچند شکست آرسنال باعث شد که تمام تمرکز روی باخت این تیم در این بازی نباشد اما لیورپول و چلسی موفق شدند با غلبه بر حریفانی که داشتند به مرحله بعدی صعود کنند و همچنان در بین مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها حضور داشته باشند. 

کلوپ پس از پیروزی برابر بورنموث راهی نشست خبری شد تا درباره بازی تیمش و صعود به مرحله بعدی با خبرنگاران صحبت کند که متوجه نتیجه بازی منچستریونایتد و نیوکسل شد. 

توجه او پیش از شروع این نشست به نمایشگری در اتاق جلب شد که این بازی را پخش می‌کرد و واکنش او وقتی نتیجه را دید توجه بسیاری را جلب کرد. ناباوری در صورت او به خوبی مشخص بود و به گفتن کلمه «اوه» بسنده کرد.

یونایتد بیشتر از هر زمان دیگری درگیر بحرانی جدی شده است و زمزمه‌هایی حتی درباره احتمال اخراج تن‌هاخ به گوش می‌رسد که در صورت ادامه این روند به احتمال زیاد جدی می‌شود و باید منتظر واکنش‌هایی از سوی مدیران این باشگاه باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها