کد خبر: 692399
تاریخ انتشار :

رسمی: جواهر برزیلی رئال تمدید کرد

رودریگو، ستاره جوان رئال، قراردادش را سه سال دیگر و تا 2028 تمدید کرد. قرارداد قبلی او تا 2025 اعتبار داشت.

رسمی: جواهر برزیلی رئال تمدید کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش خبر از تمدید قرارداد رودریگو تا سال 2028 داد. از قرارداد او هنوز دو سال دیگر باقی‌مانده بود ولی باشگاه مادریدی برای تمدید سه ساله آن با رودریگو به توافق رسید. بند فسخ رودریگو نیز یک میلیارد یورو خواهد بود.

دو روز پیش رئال مادرید تمدید قرارداد وینیسیوس تا 2027 را نیز اعلام کرده بود. به این ترتیب رئال مادرید خیال خود‍ را از حفظ دو جواهر برزیلی برای طولانی مدت راحت کرد.

رودریگو در تابستان 2018 با رقم 45 میلیون یورو از سانتوس خریداری شد اما یک سال دیرتر و از تابستان 2019 به تیم اضافه شد.

در فصلی که رودریگو روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و بعد از 14 بازی رسمی تنها دو گل زده و یک پاس گل داده، تمدید قرارداد بهترین اتفاق ممکن برای او بود و نشان از اعتماد باشگاه به او دارد. رودریگو اخیرا با گل‌زنی به براگا به 870 دقیقه دوری خود از گل پایان داد.

شروع درخشش رودریگو در رئال، فصل 22-2021 بود که او در 49 بازی موفق به زدن 9 گل شد که مهم‌ترینشان دو گلی بود که به سیتی در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان زد. رئال همان فصل فاتح لیگ قهرمانان شد.

فصل گذشته البته او آمار بهتری ثبت کرد و در 57 بازی توانست 19 گل بزند. رودریگو حالا مهره‌ای تاثیرگذار هم برای رئال و هم برای تیم ملی برزیل است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها