کد خبر: 693592
تاریخ انتشار :

کنایه به رئال: با VAR یک قهرمانی چم پی ون ز لیگ داشتیم

دیه‌گو سیمئونه معتقد است شاید اگر VAR بود، الان اتلتیکو یک قهرمانی چم پی ون ز لیگ داشت. اشاره او به فینال 2016 برابر رئال مادرید بود.

کنایه به رئال: با VAR یک قهرمانی چم پی ون ز لیگ داشتیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید با هدایت سیمئونه بین سال‌های 2014 تا 2016 دو بار به فینال لیگ قهرمانان رسید و هر دو بار برابر رئال بازنده شد. در سال 2014 رئال 4-1 برد و در 2016 پس از تساوی 1-1 کار به ضربات پنالتی کشیده شد و رئال در نهایت 5-3 به پیروزی رسید. تک گل رئال در آن بازی توسط راموس (دقیقه 15) آفساید به نظر می‌رسید.

سیمئونه در مصاحبه جدیدش گفت: «نمی توان با اطمینان گفت ولی اگر VAR بود، شاید ما الان یک قهرمانی چمپیونزلیگ داشتیم. هرگز نمی‌توان فهمید ولی ما در فینال 2016 بسیار بهتر از 2014 بازی کردیم. البته معتقدم برای تشخیص آفساید نیازی به VAR هم نبود چون من از کنار زمین هم دیدم که راموس در آفساید است.»

سیمئونه در مورد بیانیه‌های اتلتیکو در مورد حمایت داوران از رئال نیز گفت: «بیانیه میگل آنخل خیل (مدیرعامل) حرف دل نیمی از اسپانیایی‌ها بود. اسپانیا چقدر جمعیت دارد؟ 47 میلیون؟ نیمی در مادرید هستند؟ حالا شاید کمتر اما کم و بیش نیمی از اسپانیایی‌ها هوادار تیمی غیر رئال هستند و معتقدند رئال با انتقاد مستقیم از داوران در تلویزیون رسمی خود، باعث می‌شود داوری‌ها به سود این تیم شوند. ژاوی نیز اخیر به نوعی دیگر این حرف را زد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها