کد خبر: 694456
تاریخ انتشار :

تعلل عجیب در معرفی سرمربی جدید پیکان!

مدیران باشگاه پیکان ساعت به ساعت بر تعداد گزینه‌های موردنظر خود برای سرمربیگری اضافه می‌کنند و فعلا خبری از انتخاب نیست.

تعلل عجیب در معرفی سرمربی جدید پیکان!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان باشگاه پیکان صبح روز سه‌شنبه اقدام به قطع همکاری با رسول خطیبی کردند؛ بعد از این اتفاق گفته شد مدیران باشگاه تهرانی برای انتخاب سرمربی جدید تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

پیکانی‌ها چند گزینه را برای سپردن هدایت تیم در نظر گرفته‌اند و مشغول بررسی رزومه و شرایط آنها برای شروع همکاری هستند. نکته مهم اما تعلل برخی مدیران باشگاه پیکان در ماجرای انتخاب سرمربی جدید این تیم است. از باشگاه پیکان اخبار جدیدی به بیرون منتشر شده و گفته می‌شود از گزینه‌های جدیدی نیز برنامه گرفته شده و همچنان مشغول بررسی شرایط هستند.

روند انتخاب سرمربی جدید پیکان نشان می‌دهد که مدیران این باشگاه چندان عجله‌ای برای این امر ندارند. این اتفاق دقیقا در ابتدای فصل نیز رخ داد و بعد از جدایی سیدمجتبی حسینی تعلل عجیبی در انتخاب سرمربی را شاهد بودیم. حتی کار به جایی رسید که چند جلسه تمرینی ابتدای فصل زیر نظر ابراهیم شکوری عضو هیئت مدیره باشگاه انجام شد.

حالا ظاهرا همان اتفاقات در حال رخ دادن است؛ تمرینات پیکان فعلا زیر نظر حمید عبداللهی پیگیری می‌شود و با شرایط موجود احتمالا او هدایت تیم را در بازی روز جمعه مقابل آلومینیوم اراک نیز برعهده خواهد داشت.

باید دید هدف مدیران باشگاه پیکان از این تعلل و تاخیری که در انتخاب سرمربی جدید دارند چیست. آیا آنها سورپرایزی برای هواداران فوتبال روی نیمکت خود خواهند داشت؟

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها