کد خبر: 695692
تاریخ انتشار :

حمایت انریکه از دو نا رو ما: دفاع مقصر بود!

لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از بازی با لو آور از جان لوئیجی دو نا رو ما حمایت کرد و خط دفاعی تیمش را مقصر اخراج این دروازه‌بان معرفی کرد.

حمایت انریکه از دو نا رو ما: دفاع مقصر بود!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی هفته چهاردهم لیگ فرانسه امروز به مصاف لوآور رفت و با نتیجه 2-0 برنده شد.

با وجود اخراج جانلوئیجی دوناروما در دقیقه 10 این بازی، پاری سن ژرمن با یک بازیکن کمتر با گل‌های کیلیان امباپه و ویتینیا برنده شد.

با وجود خطای غیرورزشی دوناروما، لوئیز انریکه پس از بازی امشب انتقاد تندی از این بازیکن ایتالیایی نداشت.

انریکه پس از بازی گفت: "واضح است که ما در ابتدای بازی با یک مشکل روبه‌رو شدیم و پس از آن بازی بسیار متفاوتی انجام دادیم. این شیوه فوتبالی نیست که به آن علاقه داریم و مجبور بودیم که اینطور بازی کنیم ولی خوب بازی کردیم. بعد از کارت قرمز بیشتر می‌خواستیم روی ضدحمله زدن به حریف بازی کنیم.

او درباره اشتباه دوناروما و اخراجش گفت: "این اشتباه خط دفاعی بود. حواس ما پرت شد، او سعی کرد از دروازه خارج شود و تیم را نجات دهد اما مهاجم جلوی او بود و مجبور شد خطا کند."

سرمربی اسپانیایی درباره عملکرد آرنائو تناس، به عنوان جانشین دوناروما گفت: "بله، من بابت عملکرد او بسیار خوشحالم. او بازیکنی است که توانایی بسیار بالایی دارد و سعی می‌کند بهترین عملکرد خود را ارائه‌ کند. امروز این فرصت را داشت و به همه نشان داد که آماده است. برای او بسیار خوشحالم."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها