کد خبر: 696003
تاریخ انتشار :

پرسپولیس 1 - الدحیل 2: بدترین باخت، تلخ‌ترین حذف!

تیم پرسپولیس با شکستی تلخ در دیدار با الدحیل از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

پرسپولیس 1 - الدحیل 2: بدترین باخت، تلخ‌ترین حذف!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه همه نتایج به سود پرسپولیس رقم خورد و همه در انتظار پیروزی شاگردان گل‌محمدی برای صعود به مرحله بعدی بودند، الدحیل سد بزرگی مقابل تیم یحیی گل‌محمدی شد و به شکلی ناباورانه سه امتیاز را از این تیم گرفت.

نکته مهم اینکه در شروع بازی پرسپولیس روی ارسال سروش رفیعی و ضربه سر شهاب زاهدی توانست از حریف پیش بیفتد و در مسیر صعود قرار بگیرد. در حالی که هواداران پرسپولیس انتظار یک برد بی‌دردسر و یک صعود شیرین را داشتند اما بلافاصله روی ضد حمله الدحیل با ضربه مونتاری به گل رسید.

حملات پرسپولیس بعد از این گل ادامه داشت اما شاگردان یحیی نتوانستند گلی بزنند و بازی 1-1 به نیمه دوم کشید. در نیمه دوم اغلب حملات پرسپولیس با ضربات ایستگاهی و سانتر از کناره‌ها بود اما سرانجام روی نفوذ محمد عمری بازیکنان پرسپولیس یک پنالتی گرفتند.

در دقیقه 80 گئورگی گولسیانی پشت ضربه پنالتی ایستاد و در حالی که شاید خیال هواداران پرسپولیس از ورود توپ به دروازه راحت بود، شوت او به تیرک افقی خورد و به بیرون رفت.

بلافاصله و روی اشتباه گولسیانی مایکل اولونگا که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، با عبور از او گل دوم را به ثمر رساند و الدحیل تا پایان بازی این پیروزی را حفظ کرد تا به شکلی باورنکردنی حذف سرخپوشان را رقم بزند.

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها