کد خبر: 699790
تاریخ انتشار :

عجیب‌ترین جنجال داوری: بازی تمام نشده تکرار می‌شود!

گل ملوان بندر انزلی به خاتون بم با تصمیم بسیار عجیب داور و کمک داور مردود اعلام شد.

عجیب‌ترین جنجال داوری: بازی تمام نشده تکرار می‌شود!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌ترین مسابقه هفته هفتم لیگ برتر و یا حتی کل نیم فصل نخست لیگ برتر زنان، هم اکنون بین دو تیم مدعی خاتون و ملوان در جریان است. این بازی اما در همان دقیقه با یک اتفاق بسیار عجیب همراه شد و حتی علی‌رغم اینکه این مسابقه هم اکنون درحال برگزاری است بر اساس اعلام نظر کارشناسان؛ ممکن است این مسابقه مجددا برگزار شود!

در دقیقه 4 این مسابقه بود که ملوان موفق به باز کردن دروازه خاتون در موقعیت مشکوک به آفساید شد، اما کمک داور پرچم خود را بالا نبرد و پس از چند دقیقه جنجال نهایتا داور رای به پذیرش گل و آغاز بازی از مرکز میدان داد. حدود 2 دقیقه بعد درحالی‌که بازی جریان عادی خود را سپری می‌کرد، پس از خارج شدن توپ از زمین مسابقه، داور و کمک داور مجددا با هم مشورت کردند و اعلام کردند گلی که دقایقی قبل به ثمر رسیده بود؛ مورد پذیرش نیست!

این درحالی است که بعد از آغاز مجدد مسابقه، داور چنین حقی ندارد و برگرداندن رای بعد از شروع مجدد بازی، برخلاف قوانین داوری است. دو کارشناس داوری فوتبال ایران ازجمله ابراهیم میرزابیگی و معصومه شکوری هم در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" ضمن ابراز تعجب از تصمیم داور اعلام کردند که داور چنین حقی نداشته و باید منتظر رای کمیته انضباطی و داوران بمانیم چراکه حتی ممکن است رای به برگزاری دوباره این مسابقه داده شود.

گفتنی است که نیمه نخست این مسابقه با دو گل زهرا قنبری و مونا حمودی به سود خاتون به پایان رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها