کد خبر: 711263
تاریخ انتشار :

پوشش لحظه به لحظه: آخرین سفر استانی شهید جمهور

آیین بدرقه شهدای خدمت از میدان جانبازان بیرجند با حضور جمع کثیری از مردم آغاز شد.

پوشش لحظه به لحظه: آخرین سفر استانی شهید جمهور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تشییع باشکوه و تاریخی پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان در سانحه هوایی، امروز - پنجشنبه سوم خردادماه - پیکر او در حلقه مردم استان خراسان جنوبی قرار گرفت تا پس از تشییع به مشهد منتقل شده و در حرم مطهر رضوی آرام بگیرد.

همچنین قرار است امروز پیکر شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه فقید کشورمان از خیابان فداییان اسلام تا میدان اصلی شهرری و نهایتا حرم حضرت عبدالعظیم انجام و پیکر مطهر وی در آستان مقدس سیدالکریم به خاک سپرده شود.

همچنین شهید سیدمهدی موسوی هم در روز جمعه قبل از نماز جمعه شهرری از محله دولت‌آباد به سمت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) تشییع و در جوار این حضرت واجب التکریم به خاک سپرده خواهد شد.

 پوشش زنده خبری

03 خرداد 1403 ساعت 11:29

تشییع پیکر دیپلمات شهید امیر عبداللهیان

03 خرداد 1403 ساعت 11:11

امروز در مراسم تشییع پیکر خادم الرضا (ع)، آیت‌الله رئیسی، جمعیتی از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و اصفهان و اهل سنت و مهمان اتباع افغانستانی مردم خراسان جنوبی را در این مراسم تاریخی همراهی کردند تا برای آخرین بار با رئیس جمهور محبوب‌شان دیدار کنند.

03 خرداد 1403 ساعت 11:01

*به منظور بزرگداشت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رئیسی رئیس‌جمهور فقید، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین آل‌هاشم امام جمعه فقید تبریز، آقای دکتر حسین امیر‌عبداللهیان وزیر امور خارجه فقید، آقای دکتر مالک رحمتی استاندار فقید آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور و عزیزان کادر پرواز، مجلس بزرگداشتی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز شنبه ۵ خرداد از ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. ورود عموم به این مراسم آزاد است.

03 خرداد 1403 ساعت 10:57

انتقال پیکر رئیس جمهور شهید از بیرجند به مشهدالرضا.

03 خرداد 1403 ساعت 10:38

حال و هوای مشهد دو ساعت مانده به ورود پیکر خادم‌الرضا سید ابراهیم رئیسی. انبوه جمعیت در حال حرکت به سمت حرم امام رضا (ع).

03 خرداد 1403 ساعت 10:13

پیکر مطهر آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی پس از تشییع در شهرهای تبریز، قم و تهران امروز در آغوش مردم خراسان جنوبی قرار گرفت تا مردم دیار خاوران میزبان آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید باشند.

03 خرداد 1403 ساعت 10:10

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در بازگشت از رقابت‌های آسیایی شهادت رئیس جمهوری را تسلیت گفت.

03 خرداد 1403 ساعت 10:08

وزیر ورزش و جوانان به منظور حضور در اجلاس وزرای ورزش کشورهای عضو شانگهای با استقبال معاون وزیر ورزش قزاقستان وارد آلماتی شد.

در این مراسم، معاون وزیر ورزش قزاقستان شهادت آیت الله رئیسی و تیم همراه را به نماینده دولت ایران تسلیت گفت و هاشمی هم با قدردانی از دولت قزاقستان برای ابراز همدردی و حضور رئیس مجلس این کشور در مراسم تشییع رئیس جمهور و همراهان، ابراز امیدواری کرد که روابط ورزشی دو کشور در سایه روابط سیاسی موجود تقویت شود.

03 خرداد 1403 ساعت 10:07

حضور معاون توسعه‌ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم تشییع پیکر امام جمعه شهید تبریز.

03 خرداد 1403 ساعت 10:06

۲۳۰ خبرنگار از ۱۶۰ رسانه بین‌المللی کشورهای اتریش، اسپانیا، افغانستان، آلمان، امریکا، ایتالیا، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه، ژاپن، عراق، فرانسه، فلسطین، قطر، کویت، هند، سوریه، عمان، مصر، لبنان، امارات عربی متحده، در آیین تشییع و گرامی‌داشت شهدای خدمت به صورت میدانی اقدام به تهیه خبر و گزارش کرده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها