کد خبر: 713963
تاریخ انتشار :

سکوت آنجلوتی در مورد امباپه شکست

کارلو آنجلوتی بعد از مدت‌ها سکوت در مورد سوالات مربوط به امباپه، بالاخره با آرامش و بدون نگرانی در مورد ستاره فرانسوی و نحوه استفاده از او حرف زد.

سکوت آنجلوتی در مورد امباپه شکست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فصل باشگاهی به پایان رسیده و زمان بازی‌های ملی و یورو 2024 فرا رسیده است. کوپا آمه ریکا نیز به زودی شروع می‌شود و توجهات معطوف به این دو رقابت بزرگ خواهد شد اما مربیان باشگاهی از حالا به فکر برنامه‌ریزی فصل بعد و شکل دادن به تیمی هستند که بتواند اهداف باشگاه و هواداران را برآورده کند.

کارلو آنچلوتی و کادر مربیگری او در رئال نیز روی تیم سال آینده کار می‌کنند. رئال مدافع عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان است و کارلتو از همین حالا باید به فکر نحوه استفاده از کیلیان امباپه و اندریک، دو مهاجم جدیدش، باشد. او دیگر تونی کروس را نیز در خط میانی ندارد.

آمدن کیلیان امباپه و خداحافظی تونی کروس به وضوح ترکیب فصل 25-2024 رئال را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبک بازی تیم نیز طبعا تغییر می‌کند.

کارلو آنچلوتی در مورد این موضوع و در مصاحبه ای با "زیگو اسپورت" برای اولین بار در مورد مهاجم پاریسی صحبت کرد.

کارلتو گفت: «بله. شما به عنوان مربی همیشه باید خود را با ویژگی‌های بازیکنانی که دارید، تطبیق دهید. ما کروس را از دست دادیم اما تیم جوانی داریم و فکر می‌کنم همچنان ترکیب ما باورنکردنی است. با ورود امباپه و اندریک، ما باید خود را با ویژگی‌های آنها وفق دهیم. فکر نمی‌کنم سیستم اصلی تغییر کند اما استراتژی ما در بازی‌ها و سبک بازی تغییراتی خواهد کرد.»

در واقع کارلتو می‌خواهد جود بلینگام را یک خط عقب‌‎تر ببرد و در خط میانی مستقر کند. در خط حمله نیز رودریگو گوئس، کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور خواهند بود و بر اساس شرایط بازی، وینی و امباپه می‌توانند در نوک حمله یا وینگر چپ حاضر شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها