کد خبر: 726299
تاریخ انتشار :

رئیس شورای شهر بازهم ساخت وساز غیرقانونی در ولنجک را انکار کرد!

ر حالی که روز گذشته خبرنگاران در بازدید از هتل ولنجک از ادامه کار آن گزارش دادند، مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران از توقف کار آن خیز داد. مهدی چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اقدام به هتل سازی ولنجک از سر گرفته شده است، گفت: اقدامی که مشاهده می شود کار عمرانی نیست و متاسفانه مواردی که مطرح شد درست نیست. قرار شد در کمیسیون ماده ۵ مجددا رای دهند که همه رای مثبت دادند. باید در شورای عالی معماری و شهرسازی نیز این موضوع از سر گرفته شود.

رئیس شورای شهر بازهم ساخت وساز غیرقانونی در ولنجک را انکار کرد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهدی چمران روز سه‌شنبه در حاشیه دویست و شصت و سومین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران افزود: اعضای شورا تمام مسائل ریز و درشت مالی را می‌بینند و نظارت می‌کنند و تذکر می‌دهند و تذکرات را به سوال تبدیل می‌کنند.

وی ادامه داد: دوستانی که در مورد مسایل شهرداری صحبت می‌کنند باید مباحث را اثبات کنند.

رییس شورای شهر گفت: در دستور قرار دادیم که شهردار در مورد مسکن توضیحاتش را ارایه دهد؛ چه سوالی در شورا مطرح شده باشد و چه نشده باشد.

چمران راجع به از سرگیری اغذیه فروشان در خیابان سی تیر تهران هم گفت بدون هماهنگی اقدام به تغییر کاربری خیابان‌ شده است. باید در شورا تصویب شود، حق ندارند چنین کاری انجام دهند.

وی افزود:هیات انطباق فرمانداری در گذشته طرح تغییر کاربری تعدادی از خیابان‌ها را در کرد و شورا مصوبه خود را پس گرفت.

چمران تاکید کرد:تلاش زیادی شده تا اغذیه‌فروشان خیابان ۳۰ تیر جمع آوری شوند درست نیست که پیمانکاران جدید اغذیه فروشان دوباره به این خیابان باز گردند و مشغول به فعالیت شوند به هم بگویند قرار بوی غذا به بیمارستان نمی رسد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره جمع آوری سنگ فرش برخی خیابان‌های تهران هم گفت این کار به صرفه نیست، در خواست ما چهارراه‌ها و میادینی بود که خودروها سرعت کمتری دارنداما امروز کندن دوباره این سنگ‌ها کار ضروری نیست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اقدام به هتل سازی ولنجک از سر گرفته شده است، گفت: اقدامی که مشاهده می شود کار عمرانی نیست و متاسفانه مواردی که مطرح شد درست نیست. قرار شد در کمیسیون ماده ۵ مجددا رای دهند که همه رای مثبت دادند. باید در شورای عالی معماری و شهرسازی نیز این موضوع از سر گرفته شود.

منبع: سایت دیده بان ایران 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها