کد خبر: 165304
تاریخ انتشار :

خبرنگاران پالم را پیگیری کنند دادگاهی می‌شوند!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز به نقل از آنا ، محمد هاشمی سخنگوی سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه اخبار مربوط به روغن پالم را پیگیری نکنید گفته‌های رئیس سازمان غذا و دارو مبنی بر پیگیری قضایی خبرنگاران را تائید کرد.
وی تاکید کرد: سازمان غذا و دارو نسبت به این موضوع حساسیت داشته و در صورت انتشار اخباری در مورد روغن پالم خبرنگاران را مورد پیگرد قضایی قرار می دهد، زیرا با این اقدام احتمال برهم خوردن افکار و اذهان عمومی نسبت به مصرف مواد لبنی تقویت می شود.
اخیرا در خبرهای منتشر شده از سوی سازمان غذا و دارو استفاده از روغن پالم در شیرخشک غیر واقعی و کذب اعلام شد و بر همین اساس رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد؛ انتشار اینگونه اخبار و سوء استفاده از فضای ایجاد شده در خصوص فرهنگ سازی با هدف کاهش مصرف روغن، مصداق تشویش اذهان عمومی بوده و قابل پیگیری حقوقی است.
دیناروند با تاکید بر اینکه امکان تخلف در فرآورده های غذایی حساس و حیاتی وجود ندارد افزود: در حال حاضر این نظارت ها تشدید شده و سازمان غذا و دارو به شدت در خصوص امنیت غذایی حساس است و هر جایی که نیاز به اصلاح فرایندها باشد، توسط این سازمان مداخلات و پیگیری ها صورت می گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها