کد خبر: 297067
تاریخ انتشار :

منتجب نیا: دولت مدیون اصلاحات و عارف است/ لاریجانی با حامیان دولت هم لیست نمی‌شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفت و گو نامه نیوز، درباره سر لیستی محمدرضا عارف در ائتلاف انتخاباتی اصلاح ‌طلبان برای مجلس شوارای اسلامی گفت: ما قبلا هم اعلام کرده بودیم که شخص محمدرضا عارف شایسته‌ترین فرد برای سرلیستی ائتلاف اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو است و نظر ما این است که آقای عارف سرلیست باشد. اما بحث سرلیستی زیاد بحث مهمی نیست و اینگونه نیست که هر کسی سرلیست باشد حتما در مجلس حضور پیدا می کند و اگر کسی وسط لیست باشد از شانس کمتری برای حضور در مجلس برخوردار باشد.

وی همچنین درباره کناره گیری لاریجانی از ائتلاف اصولگرایان و همراهی با دولت هم افزود: بنده معتقدم که آقای لاریجانی به صورت مستقل برای انتخابات کاندیدا می‌شوند و بعید می‌دانم با حامیان دولت و اصلاح طلبان همراه شوند و در یک لیست قرار بگیرند.

منتجب نیا در خصوص حضور آیت الله هاشمی در مجلس خبرگان هم اظهار داشت: اگر قرار بود که ما اصلاح طلب‌ها لیستی را برای خبرگان انتخاب کنیم قطعا آقای هاشمی را در راس قرار می‌دادیم، اما به هر حال یک مجموعه ای مانند جامعه مدرسین ممکن است نظر دیگری داشته باشد و این اشکالی هم ندارد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در خصوص روابط میان اصلاحات و دولت هم تصریح کرد: بدون شک اگر آقای عارف از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 کناره گیری نمی‌کردند سرنوشت انتخابات به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد و کناره گیری ایشان رمز موفقیت حجت الاسلام والمسلمین روحانی بود و لازم به ذکر است که هواداران دولت هم توجه دارند که تا حدی مدیون فداکاری و ایثار محمدرضا عارف هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها