کد خبر: 329393
تاریخ انتشار :

حمله کریمی قدوسی به آیت‌الله هاشمی از تریبون مجلس: دوست نظام نیستید شر مرسانید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس نهم یکی از ناطقان میان دستور امروز مجلس بود. وی در نطق خود انتقاد و حمله تندی را به آیت الله هاشمی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام کرد.

وی در ابتدای نطق خود با اشاره به اینکه مردم مشهد در انتخابات با محوریت روحانیت انقلابی شهر، حماسه چشمگیری آفریدند، گفت: مردم مشهد منتخبین خود را قسم دادند که مواضع انقلابی در حمایت از ولایت و اسلام بگیرند، در این راستا نطق امروز خود را برپایه همین قسم ایراد می کنم.

وی نطق خود را خطاب به آیت لله هاشمی که بنا به گفته وی امروز یکی از خواصی است که عبرت بزرگ انقلاب واقع شده اینگونه ادامه داد:

* آقای هاشمی از مردان شما زمانی شنیدم که در سال 84 استهاله کامل انقلاب به وقوع می‌پیوندد، آنها خود را برای آن روزآماده می‌کردند که نظام امامت را به امپراطوی هاشمی و فرزندانش تبدیل کنند یکی از نزدیکان شما گفتند مردم ایران ما را می‌پرستند. آقای هاشمی شما به دنبال سلب شجاعت مردم بودید و آقای روحانی شاگرد مکتب شما هستند که گفتند آمریکا کدخدا است. *آقای هاشمی ضربه شما به انقلاب کمتر از ضربه منافقین در صدر اسلام نبود، شما با آبروی انقلاب و روحانیت ضربه زدید و گناهی مرتکب شدید که توبه پذیر نیست، شما پشت کلمه امام و اسلام مواضع خصمانه می گرفتید و و به اسلام و انقلاب ضربه می‌زدید.

*آقای هاشمی شما در دورانی که دوران نهج البلاغه است و مشابه دوران امیرالمومنین، مقابل معارف نهجا‌لبلاغه ایستادید. تشابه زیادی روی عملکرد شما و برخی صحابه پیامبر که مقابل امیر المومنین ایستادند وجود دارد.

*آقای هاشمی! شما و مردان و فرزندانتان آمریکا و انگلیس را فرشته نجات می دانید و عملا با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار مخالفت کردید. برخی وفرزندان شما دست پروره انگلیس هستند یا با برخی اعضای فرقه ضاله بهائیت طرح دوستی برقرار کردند.

*آقای هاشمی شما بودید که فامیل‌های ثروت و قدرت را برای کودتای رنگین ساماندهی کردید، فتنه 88 را رهبری کردید تا به اساس انقلاب و ولایت ضربه بزنید.

*آقای هاشمی! شما برنامه‌ریزی کردید که برخی مراجع تقلید را در حمایت از ولایت دچار تردید کنید با تمام توان و وجود در انتخابات اخیر ایستادید و به آنها جسارت کردید. در انتخابات گفتید مردم کار را تمام می‌کنند ام اکار شما و مردان تان در این انقلاب تمام شده است.

*آقای هاشمی! در امور سیاسی و حکومتی راهبرد ایجاد اختلاف بین اصولگرایان و وحدت بین عناصر فتنه را پیگیری کردید، شما نماد مدیریت اشرافی هستید و مدیرانی با این تفکر را تربیت کردید.

*آقای هاشمی! اسلام و روحانیت نمی گذارند شعله های پرفروغ جهاد درراه خدا کم فروغ شود، مصداق این مجاهدت شهدای عزیر مدافع حرم و بصیرت این ملت هستند اما شما نفطه مقابل آن حرکت کردید و تلاش کردید جهاد زدایی کنید و مجاهدین این راه را تندرو معرفی کنید.

*آقای هاشمی مردم حساب شما را خیلی وقت است که از حساب انقلاب و شهدا جدا کردند بخش زیادی از توان این ملت که در چارچوب این دولت ها فراهم شده بود شما صرف دوقطبی کردن جامعه و برپایی فتنه کردید و عملا باعث مشکلات معیشتی امروز شدید.

*آقای هاشمی! این فریاد ملت است بشنوید و به آن تن بدهید دست از ایجاد زحمت برای انقلاب بردارید شما امروز دوست و یار انقلاب نیستسید شر مرسانید کار تمام شده و فرصت نجات هم باقی نیست.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها