کد خبر: 348982
تاریخ انتشار :

دایی: سیاسی ها برای شهرت فوتبالی می شوند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، علی دایی در حاشیه افتتاح فروشگاه جدیدش درباره موضوع انتشار قراردادهای اهالی فوتبال گفت: من کاملا با این موضوع مخالف هستم و این کار کاملا اشتباه است. این مسائل کاملا خصوصی است و فقط در مملکت ما این اتفاقات رخ می دهد. ما کاری به کسی نداریم و کار خودمان را انجام می دهیم.

دایی درباره طلب خودش و بازیکنان نفت از فوتبال تصریح کرد: من از صبا نیز مبلغ زیادی طلب کار هستم. همچنین بابت لباس هایی که به این تیم ندادم نیز از این باشگاه طلبکار هستم. البته این طلبکاری مربوط به صبا نیست و از پرسپولیس نیز طلبکار هستم. فوتبالی ها بابت پولی که دریافت نکرده اند نیز مالیات می دهند و این موضوع نیز امری اشتباه است.

سرمربی نفت تهران در واکنش به توجه بیش از اندازه به درآمدهای فوتبالیست ها، بیان کرد: این همه آدم درآمد زیادی دارند اما اصلا مطرح نمی شود. شاید یک بازیکن در یک سال یک و نیم میلیارد در آمد داشته باشد اما خیلی ها در این کشور در یک هفته این درآمد را دارند. هر کسی که زحمت می کشد و حتی در یک روز یک و نیم میلیارد در می آورد حقش است و نباید ایراد گرفت. فوتبال در دنیا حرف اول را می زند و این افراد برای بیشتر معروف شدن به فوتبالی ها بند می کنند.

او در پاسخ به این سوال که چرا افراد غیر فوتبالی وارد فوتبال شدند، اظهار کرد: فوتبال حرف اول را می زند و یک سیاستمدار نمی تواند مانند یک فوتبالیست ملی هوادار داشته باشد و در میان مردم معروف و محبوب شود به همین دلیل این افراد وارد فوتبال می شوند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنانی مانند طارمی و رضاییان خیلی زود به فوتبال ایران بازگشتند، گفت: این ها را باید از خود آنها پرسید. من نمی دانم این بازیکنان چگونه رفتند و چگونه برگشتند و نباید در این موضوع صحبت کنم.

دایی در پایان در پاسخ به این سوال که موضوع شکایت او از پرسپولیس به چه سرانجامی رسید، افزود: من برای دریافت مالیات خودم از باشگاه پرسپولیس از این باشگاه شکایت کردم و پیگیر این شکایت هستم.

منبع: ورزش سه

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها