کد خبر: 355369
تاریخ انتشار :

ریشه یابی دلایل عبور یک نماینده با تراکتور از هرچیزی که بر سر راهش است!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، هر چند وقت یکبار در عالم سیاست ایران، پدیده هایی بروز می کنند که تا سال ها تشعشعات آن بر مسائل جاری کشور تاثیر می گذارد. بیانات نابجا، اقدامات نسنجیده و خارج از عرف و هزاران منکر دیگر را می توان در پرونده برخی سیاسیون ایران مشاهده کرد.

این روند تنها متعلق به این روزهای ایران نیست بلکه در دوران گذشته نیز از حمله به سمت مقامات تا پرتاب کردن اشیاء به دیگران، وجود داشته است.

این اقدامات اگر در کوچه و برزن اتفاق بیفتد،شاید چندان قابل نقد نباشد چرا که افراد عامه جامعه قرار نیست نمونه و الگو باشند اما این موضوع در فضای سیاسی کشور متفاوت است.

ناگفته نماند بد اخلاقی های سیاسی در ایران از زمان رویکار آمدن محمود احمدی نژاد اوج گرفت. زمانی که وی با واژگان و جملات قابل تامل در رابطه با کلان ترین مسایل این مرز و بوم سخن می گفت. یا اینکه با ادبیاتی ناشایست سایر مقامات ایران را خطاب می کرد. این فعالیت ها به طور حتم نتیجه سوء خود را بر جامعه ما گذاشت.

وقتی مردم مشاهده می کردند، رئیس جمهور سابق وارد مجلس می شد و با الفاظی ناشایست خطاب به رییس قوه مقننه سخنرانی می کرد،چه حس و حالی به آنها دست می داد!

این روند با پایان فعالیت دولت گذشته تمام نشد و ما هنوز نیز شاهد یکشنبه های سیاهی در مجلس هستیم که هم اکنون برخی نمایندگان برای مردم به نمایش می گذارند.

در همین راستا یکشنبه هفته جاری، یک نماینده مجلس خبرنگاری که تنها از وی سوالی داشته را زیر مشت های خود گرفته و به دیوار کوبیده است!

این اقدام قاضی پور صدای اعتراض اقشار مختلف مردم به ویژه اهالی رسانه را درآورد تا جاییکه حدود 350 نفر از خبرنگاران و روزنامه نگاران خواهان برخورد با این فرد شدند. از سوی دیگر برخی نمایندگان نیز در همین راستا نامه ای به علی لاریجانی نوشتند ولی تاریخ نشان داده این نامه ها مانند حرارتی است که به سرعت سرد شده و هیچ نتیجه ای ندارد و اینکه نهایت به یک تذکر منتهی خواهد شد.

قاضی پور مقصر نیست!

موضوع قابل توجه این است که تنها تقصیر نادرقاضی پور نیست چرا که اگر در همان روزهای اولیه رویکار آمدن مجلس و زمانی که فیلم اظهارات خلاف عرف این فرد در فضای کشور منتشر شد، نمایندگان در برابر تایید اعتبار نامه این فرد ایستادگی می کردند، امروز این اتفاق را شاهد نبودیم.

البته قاضی پور روز گذشته در واکنش به این موضوع گفت: من روز یکشنبه با سرعت به دیدار مردمی راهی بودم. چند نفر از خبرنگاران عزیز به سمت من آمدند و به سوالات چند نفر از آنها پاسخ دادم اما یکی از آنها با سماجت سوال بد می کرد. من به خاطر اینکه عجله داشتم به مثل تراکتور هر چه بر سر راهم بود عبور می کردم.

وی ادامه داد:‌من به اصحاب رسانه و خبرنگاران احترام می گذارم و همیشه موضوع مسکن وام و درمان خبرنگاران را پیگیری کرده و می کنم و مدافع گردش آزاد اطلاعات هستم. از همه همکارانی که در این باره اظهار نظر کردند، تشکر می کنم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها