کد خبر: 385687
تاریخ انتشار :

مشکلات زیاد iOS 10.2.1 برای کاربران

مشکلات زیاد iOS 10.2.1 برای کاربران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، اکنون مشخص شده که این بروزرسانی علاوه بر برطرف نکردن مشکلات قبلی، دردسرهای جدید را نیز برای کاربران آیفون ها و آیپدهای اپل به همراه دارد.
iOS 10.2.1 مشکلات زیادی را برای کاربران به همراه داشته است
از کار افتادن تاچ آی دی بسیاری از کاربران با مشکل عمل نکردن تاچ آی دی رو به رو شده‌اند. پس از بروزرسانی به iOS 10.2.1 مالکان آیفون‌ها از عمل نکردن سنسور اثرانگشت گوشی خود شکایت کرده‌اند. این مشکل بیشتر آیفون‌های 6 و 6 پلاس را تحت تاثیر قرار داده و راهکار های ساده‌ای مانند حذف اثر انگشت‌های قبلی و اضافه کردن اثر انگشت جدید یا ریست کارخانه‌ای نیز کمکی به حل مشکل نکرده است. ظاهرا دانگرید کردن به iOS 10.2 راه حل این مشکل است. تغییر نور صفحه نمایش یکی دیگر از مشکلات iOS 10.2.1 که بسیاری از آیفون‌ها را تحت تاثیر قرار داده این است که نمایشگر گوشی با رسیدن باتری به درصدی خاص به صورت خودکار کم نور می‌شود. زمانی که شارژ باتری 74 درصد باشید، نور صفحه به 70 درصد کاهش پیدا کرده و زمانی که شارژ باتری 49 درصد باشد، نور تا 50 درصد کاهش پیدا می کند.
به نظر می‌رسد که اپل این کار را به صورت عمدی انجام داده است زیرا سایر کاربران نیز دقیقا با همین میزان شارژ این کاهش نور نمایشگر را تجربه کرده‌اند. اما چرا اپل باید چنین کاری کرده باشد؟ شاید این راهکاری هر چند خنده‌دار برای حل باگ 30 درصدی باتری آیفون‌های قدیمی تر باشد. ساده ترین راه برای حل این مشکل، افزایش نور نمایشگر به صورت دستی است. مشکلات مربوط به بلوتوث بلوتوث یکی از مشکل‌ساز ترین قابلیت‌ها برای اپل طی سال‌های گذشته بوده است. iOS 8 مشکلات بسیار زیادی برای اتصال بلوتوث داشت و اکنون به نظر می رسد که این مشکلات همراه با iOS10.2.1 به میدان بازگشته‌اند. قطع اتصال بلوتوث و مصرف بیش از حد باتری در زمان تلاش برای استفاده از بلوتوث رایج ترین این مشکلات هستند. از دیگر مشکلات عمده iOS 10.2.1 می توان به مصرف بیش از حد باتری، کاهش صدای گوشی و اتصال وای فای ضعیف اشاره کنیم. به نظر می‌رسد که راهکار برای حل این مشکلات انتظار باشدو اپل در حال کار بری روی نسخه بتای iOS 10.3 است اما انتظار می‌رود که نسخه نهایی و عمومی آن بین 4 تا 6 هفته آینده در اختیار کاربران قرار گیرد. علاوه بر این کاربران می‌توانند به صورت موقت به نسخه iOS 10.2 دانگرید کرده یا نسخه بتای iOS 10.3 را نصب کنند.
منبع: برترینها

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها