کد خبر: 424698
تاریخ انتشار :

یک خبر خوب : حالا اینستاگرام اجازه می‌دهد عکس‌های پرتره و لنداسکیپ را در «گالری‌های» عکس، ارسال کنید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، ولی حالا این شبکه اجتماعی محبوب اشتراک‌گذاری عکس؛ قابلیت استفاده از عکس‌های پرتره و تمام منظره‌ای (اصطلاحا لنداسکیپ) را فراهم کرده است.
اکنون کاربران می‌توانند عکس‌هایی با فرمت انتخابی خودشان روی اینستاگرام بگذارند. عکس‌ها می‌توانند لزوما مربعی نباشند و کشیده یا عمودی برش بخورند و ارسال شوند. تنها محدودیت جدید برای ارسال عکس روی اینستاگرام این است که باید تمامی عکس‌های انتخابی شما در یک گالری به همان فرمت عکس اول باشند و نمی‌توانید در یک گالری از چندین فرمت عکس استفاده کنید.
وقتی یک عکس پرتره یا لنداسکیپ روی اینستاگرام منتشر می‌شود؛ کاربران می‌توانند با نوک انگشت دست عکس را بالا و پایین کنند و ادامه عکس را ببینند. عکس‌های جدید پرتره روی تمام صفحه‌نمایش می‌نشیند و منظره و جلوه زیباتری نشان می‌دهد که برای کاربران تازگی خواهد داشت و لذت‌بخش است.
اینستاگرام هنوز محدودیت ۱۰ عکس برای یک گالری را حفظ کرده است و شما نمی‌توانید بیشتر از این تعداد عکس بگذارید. امیدواریم خیلی زود و در به‌روزرسانی بعدی اینستاگرام امکان استفاده از عکس‌هایی با فرمت‌های مختلف در یک گالری نیز فراهم شود تا کاربران بتوانند لذت بیشتری از دیدن عکس‌های طبیعی ببرند.
برای استفاده از این قابلیت جدید اینستاگرام؛ باید اپلیکیشن‌های خود را به نسخه Instagram 12 به‌روزرسانی کنید. از امروز نسخه جدید اینستاگرام روی اپ‌استور اپل برای دستگاه‌های آی‌او‌اس و گوگل‌پلی برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شده است.
ممکن است تصور کنید که این قابلیت، نباید چندان مهم باشد، اما در واقع در صورت خلاقیت کاربران، همین تغییر کوچک، بسیار کاربردی است.
منبع: افکارنیوز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها