کد خبر: 427083
تاریخ انتشار :

آخرین اخبار از پرسپولیس در آستانه بازی با الاهلی؛ از محرومیت عجیب کاپیتان تا حضور تنها 6 هزار تماشاگر

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس - الاهلی ظهر امروز دوشنبه از ساعت 12 به ریاست علی جبرئیل ناظر فلسطینی مسابقه برگزار شد.
به گزارش نامه نیوز، تشکیل این جلسه با توجه به میزبانی الاهلی در این دیدار در هتل دوسیت تانی ابوظبی محل استقرار تیم عربستانی بود.
محمود خوردبین، محمد علی ترکاشوند و پندار خمارلو نیز به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس در این نشست حضور پیدا کردند.
محرومیت عجیب سیدجلال
در جلسه هماهنگی وقتی فهرست ابتدایی دو تیم ارائه شد، در کمال تعجب مشاهده گردید، سید جلال حسینی محروم از این بازی است. پندار خمارلو که به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم در نشست حاضر بود به این مساله اعتراض کرد که متعاقب آن، ناظر بازی از کنفدراسیون فوتبال آسیا استعلام گرفت که پاسخ آن در جریان جلسه مبنی بر تائید نظر پرسپولیس دریافت شد و علی جبرئیل ضمن عذرخواهی، اعلام کرد؛ هیچیک از دو تیم برای این بازی، بازیکن محروم ندارند.
پرسپولیس قرمزپوش، الاهلی سفیدپوش
تیم فوتبال پرسپولیس طبق پیش بینی، برای بازی فردا یک دست سرخپوش خواهد بود. لباس دروازه‌بان و کاور نفرات ذخیره هم سبز خواهد بود و تیم الاهلی هم یک دست سفیدپوش می‌پوشد. لباس دروازه‌بان و کاور نیمکت نشینان نیز مشکی خواهد بود. با توجه به فاصله هتل محل اقامت دو تیم تا ورزشگاه بن زاید، محل برگزاری مسابقه نیز تیم‌های پرسپولیس و الاهلی به ترتیب در ساعت‌های 17:30 دقیقه و 17:40 دقیقه هتل را به قصد ورزشگاه ترک خواهند کرد. درهای ورزشگاه ساعت 17:15 دقیقه به روی تماشاگران باز خواهد شد.
پیش‌بینی 6 هزار تماشاگر برای ورزشگاه 42 هزار نفری
نماینده باشگاه الاهلی عربستان در پاسخ به سوال ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره تخمین تعداد تماشاگران اعلام کرد؛ بر اساس پیش بینی که انجام داده‌اند، انتظار دارند حداکثر تا سه هزار نفر برای حمایت از تیم الاهلی در ورزشگاه حضور پیدا کنند. نمایندگان پرسپولیس هم پیش‌بینی کردند؛ دو تا سه هزار نفر تماشاگر داشته باشند که در این صورت با توجه به سوالات مکرر هواداران که نگران تهیه بلیت هستند باید گفت؛ می‌توانند با خیال راحت به ورزشگاه مراجعه کنند.
اعتراض نماینده اسپانسر به الاهلی
نماینده شرکت فرانسوی در جلسه هماهنگی، نسبت به عملکرد مقام‌های الاهلی در توزیع بلیت، ابراز نارضایتی کرد. اعتراض، بر این اساس انجام شده بود که با توجه به استقرار دفاتر اکثر اسپانسرها در دبی، بلیت‌ها باید دو روز قبل تحویل آنها می‌شد اما این کار تازه بعدازظهر دیروز انجام شده است که این امر کار را برای آنها دشوار ساخته است.
اعزام کاروان پرسپولیس به ابوظبی
کاروان سرخپوشان که از روز شنبه در دبی مستقر شده است، امروز دوشنبه پس از صرف صبحانه از ساعت 11 باشگاه ایرانیان دبی را به قصد حضور در ابوظبی ترک کرد. این در حالی بود که محمود خوردبین، محمد علی ترکاشوند و پندار خمارلو هم به منظور انجام هماهنگی‌های لازم در هتل و هم شرکت در نشست هماهنگی، یک ساعت زودتر راهی پایتخت امارات شدند.
سه‌شنبه در دبی، چهارشنبه در تهران
سرخپوشان که امروز دبی را برای بازی با الاهلی به مقصد ابوظبی ترک کرده‌اند و در هتل گرند میلینیوم استقرار یافته‌اند، فردا شب پس از بازی، با اتوبوس راهی دبی می‌شوند. کاروان پرسپولیس توقفی 24 ساعته در دبی خواهد داشت و چهارشنبه شب با پرواز ساعت 21 به وقت امارات این شهر را به مقصد تهران ترک می‌کند و به حضور پنج روزه خود در امارات پایان خواهد داد.
سرخپوشان چهارشنبه استراحت می‌کنند
سرخپوشان پس از بازی برگشت خود در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا، چهارشنبه شب راهی تهران خواهند شد. برانکو ایوانکوویچ همچنین روز چهارشنبه را به بازیکنان استراحت داده است.
پرسپولیس پس از مصاف با الاهلی، یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی و در چارچوب دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) میزبان تیم پیکان خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها