کد خبر: 434849
تاریخ انتشار :

هفته نهم لیگ برتر فوتبال

بازگشت پرسپولیس به مسیر پیروزی در 8 دقیقه/ پیکان به جمع مدعیان رسید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در آغاز هفته نهم لیگ برتر عصر امروز دو دیدار برگزار شد که با برتری نمایندگان پایتخت همراه بود.

به گزارش نامه نیوز، در بازی نخست پیکان میزبان گسترش فولاد تبریز بود و با تک گل مهران موسوی به سه امتیاز بازی رسید تا موقتا به رده دوم جدول صعود کرده و در جمع مدعیان قرار بگیرد.
در بازی دوم و حساس امروز نیز پرسپولیس که در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان نتایج ضعیفی کسب کرده برای جبران مافات و بازگشت به شرایط ایده آل، در اهواز به مصاف استقلال خوزستان رفت.
برانکو که نفراتی مثل بیرانوند، امیری، طارمی، حسینی و امیری را در اختیار نداشت برای این بازی ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابى نیا، سیامک نعمتى(89 شایان مصلح)، محسن مسلمان(81 احسان علوان زاده)، گادوین منشا(65 بشار رسن) و على علیپور را انتخاب کرد.
در تیم عبدالله ویسی نیز که این فصل نتایج جالبی برخلاف دو فصل اخیر کسب نکرده گودرز داوودی، ابوالفضل علایی، موسی کولی بالی، سید علیرضا زندوی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حسین بهرامی، سلمان بحرانی، فرید بهزادی کریمی، رضا کرملاچعب(71 ابوالفضل محمدحسنی) و جونیور(63 سابا تاواتزه) بازی کردند.
بازی در 15 دقیقه ابتدایی صحنه های جذاب و مهیج چندانی نداشت اما از دقیقه 16 و طی 8 دقیقه پرسپولیس با یک بازی طوفانی سه بار گلزنی کرد تا در همان نیمه اول کار میزبان خود را تمام کند.
در دقیقه 16 شوت منشا توسط گلر حریف برگشت داده شد و در ریباند علیپور از فاصله ای نه چندان نزدیک با شوت دیدنی دروازه را باز کرد. همین مهاجم دو دقیقه بعد پاس محسن مسلمان را به گل تبدیل کرد تا اختلاف به دو گل برسد. در دقیقه 24 نیز نوبت به شجاع خلیل زاده رسید که ارسال ماهینی را به گل تبدیل کند و گل سوم پرسپولیس را به ثمر برساند.
استقلال خوزستان که نمی خواست در این دیدار خانگی نتیجه بدی کسب کند در دقیقه 34 روی اشتباه مدافعان پرسپولیس در آفسایدگیری صاحب موقعیت تک به تک شد و کرملاچعب مهاجم سابق پرسپولیس با ضربه ای دقیق دروازه این تیم را باز کرد تا اختلاف به دو گل کاهش یابد.
در دقیقه 38 کولیبالی در محوطه جریمه نعمتی که در آستانه گلزنی بود را با خطا متوقف کرد و داور نقطه پنالتی را نشان دادو این بازیکن را نیز از بازی اخراج کرد. منشا پشت توپ قرار گرفت ولی ضربه اش توسط گلر حریف مهار شد تا گل چهارم به ثمر نرسد و بازی در نیمه نخست با برتری سه بر یک میهمان خاتمه یابد.
استقلال خوزستان در نیمه دوم با وجود ده نفره بودن بازی را هجومی آغاز کرد و توانست حریف را با پرس در نیمه خودی نگه دارد اما رفته رفته قرمزها مالک توپ و میدان شدند و در نیمه دوم نیز چندین موقعیت گل ایجاد کردندو یک بار نیز توسط رسن تیر دروازه حریف را به لرزه در آوردند اما در نهایت بازی با همان نتیجه نیمه نخست خاتمه یافت و پرسپولیس بعد از سه بازی توانست بار دیگر طعم پیروزی را بچشد و برای بازی برگشت مقابل الهلال تا حدی روحیه بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها