کد خبر: 452112
تاریخ انتشار :

ستاد مدیریت بحران: اوضاع آرام است، مردم نگران نباشند / آماده‌باش سوله‌های بحران و ورزشگاه‌ها

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نجار، رئیس ستاد مدیریت بحران با اشاره به این که مشکل خاصی وجود ندارد و اوضاع آرام است و تقاضا می‌کنیم مردم آرامش خود را حفظ کنند، گفت: تمام دستگاه‌های تهران و البرز آماده‌باش هستند. خوشبختانه هم‌اکنون آمادگی نسبی به وجود آمده و امیدواریم مشکل خاصی پیش نیاید.
به کزارش نامه نیوز نجار تاکید کرد: گزارش شده در پمپ بنزین‌ها ازدحام جمعیت پیش آمده و سوخت را با گالن نیز می‌برند؛ تقاضا می‌کنیم از دریافت سوخت در‌ گالن جداً پرهیز کنند و از ازدحام و مسدود کردن معابر خودداری کنند.
رییس ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: مردم درصورت امکان در خانه و فضای مسقف نباشند و در صورت امکان بیرون از منزل، در پارکها و حاشیه معابر مستقر شوند. در تهران جای خاصی برای اسکان اظطراری پیش‌بینی نشده و مردم هرجا فضاهای وسیعی بود می‌توانند مستقر شوند.
سرویس‌های بهداشتی پارک‌های تهران فعال هستند
همچنین به گزارش ایسنا، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از فعالیت تمامی سرویس‌های بهداشتی عمومی در سطح شهر و همچنین بارگیری تانکرهای آب به منظور استقرار در سطح شهر تهران خبر داد.
یزدانی اظهار کرد: به دنبال وقوع زلزله در مرز دو استان البرز و تهران بسیاری از مردم به فضای باز آمده‌اند و در همین راستا خدمات شهری نیز امکانات خود را مستقر کرده است.
وی با بیان اینکه تمام سرویس‌های بهداشتی عمومی در سطح شهر فعالند گفت:‌ تانکرهای آب نیز بارگیر شده و در نقاط مختلف شهر مستقر خواهد شد.
وی با بیان اینکه ماشین‌های عمرانی خدمات شهری با رانده‌هایشان در آماده باش کامل هستند، خاطر نشان کرد: همچنین تعدادی از پارک‌ها نیز آماده شده و در فضای پارک‌ها امکان استقرار فراهم است و ما سعی کردیم امکانات اولیه را در فضای عمومی فراهم کنیم.
وی با تاکید بر اینکه تمامی نیروهای خدمات شهری در آماده باش هستند گفت: از مردم نیز می‌خواهیم با رعایت نظم در فضای عمومی حاضر شوند.
یزدانی با بیان اینکه 110 سوله بحران شهر تهران در آماده باش کامل بوده و درهای آن باز است تاکید کرد: علاوه بر این 256 مجموعه ورزشی هم بازگشایی شده و در اختیار شهروندان قرارگرفته است.
منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها