کد خبر: 464755
تاریخ انتشار :

برای ادعاهایم به قدر کافی مدرک دارم

کریمی: از سرمربیگری سپیدرود استعفا نکردم/ کی‌روش برای پسرخوانده‌اش مدرک گرفت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی کریمی که به خاطر اظهاراتش علیه مدیران فدراسیون فوتبال، امروز در کمیته انضباطی حاضر شد، قبل از حضور در جلسه با خبرنگاران صحبت کرد.
به گزارش نامه نیوز، وی در خصوص اینکه چرا فدراسیون تا این لحظه پاسخی به سوالات و انتقادات او نداده گفت: من که نباید بگویم، شما وقتی رییس فدراسیون فوتبال از اینجا رد می‌شود باید یقه‌اش را بگیرید و پاسخ سوالات را بگیرید. من امروز آمدم اینجا تا تکلیفم مشخص شود.
سرمربی سپیدرود رشت در مورد اینکه اعلام کرده بود فدراسیون بابت جرایم باشگاه‌ها به درآمد خوبی دست یافته گفت: آن ماجرا را من در کانال تلگرامی ام اعلام کرد و این تازه آمار سه باشگاه بود. حالا جالب اینجاست که برای برخی تیم‌ها پرتاب بطری جریمه بیشتری بوده و برای برخی کمتر بود. طبیعی است در آیین نامه جدید مبالغ جرایم بیشتر شده و بحثم این است که کمیته انضباطی قبلا در ازای جرایم، یکی را تشویق می کرد اما اکنون همه را فقط جریمه می‌کند.
کریمی درباره ماجرای حضور پسرخوانده کی‌روش گفت: این آقا اسمش سباستین است و مربی بدنساز شخصی دیگر است. مدرک مربیگری نداشته و اکنون فدراسیون که نه، کی‌روش با روابطی که داشته برایش مدرک گرفته است. حرفم این است که شما خبرنگاران چرا بعد از مدت‌ها در خصوص اخراج مربیان تیم ملی به جوابی نرسیدید. من که خودم کنار رفتم اما نکونام و بقیه چرا رفتند؟ احتمالا این سوالات و حرف‌ها حاشیه درست می‌کند که نمی‌خواهند به آن جواب بدهند.
وی در واکنش به اینکه چرا در مقطعی و بعد از ملاقات با تاج به انتقاداتش خاتمه داده بود و بار دیگر آنها را اعلام کرد گفت: من کامل سکوت نکردم و حرفهایم را زدم مگر چیزی در این مدت تغییر کرده؟ شما ببینید همان حرف‌ها را دوباره انتشار دادم. باید پاسخگو باشند وگرنه من که جواب آنها را می‌دانم اما باید برای مردم جواب بدهند. اگر دروغی گفتم پاسخگوی آن خواهم بود.
کریمی در خصوص بلیت فروشی و سهم باشگاه‌ها گفت: در مورد بلیت فروشی اگر این شرکت قراردادش را درست بسته بود چرا باید یکباره 20 درصد کم کند؟ چرا این 10 درصد کنونی الان 5 درصد نشده تا حق باشگاه‌ها بیشتر شود. وقتی می‌شود که فدراسیون کاری کند تا از نظر درآمدزایی به باشگاه کمک کند چرا از ابتدا این کار را نکرده بود. رسانه ها به این موضوع پرداختند اما به نتیجه نرسیدند. من نمی‌دانم مناقصه است یا مزایده و فرق آنها را نمی‌دانم اما باید در یک پروسه این کار انجام شود. وقتی این شرکت از 30 و اندی درصد به یکباره نه 5 درصد و نه 10 درصد که 20 درصد از سهم خود کم می‌کند، چرا پیش از این، این کار را نکرده بود. باشگاه‌های ما همه مشکل مالی دارند و یکی از منابع درآمد آنها همین بلیت فروشی است اما چرا باید این سهم اینگونه داده شود؟
وی در پاسخ به این سوال که چرا به همراه وکیل خود در این جلسه حضور نیافته گفت: وکیل من در مسائل فوتبالی کاری انجام نمی دهد. محروم شوم هم نمی توان کاری کرد.
کریمی درباره استعفا بعد از بازی استقلال گفت: استعفا ندادم، استعفا وقتی قبول است که کلمه استعفا در آن گفته شود. من دست باشگاه را باز گذاشتم و اگر تصمیمی گرفتند قابل اجرا است. کمتر مربی ای این کار را انجام می دهد اما من می‌خواستم حقی از باشگاه ضایع نشود و با دل و جان آن را می پذیرم.
سرمربی سپیدرود درباره اشاره به تجارت تاج با آرمناک پطروسیان گفت: در مورد پطروسیان گفتم و او را پیدا کردند و پاسخ داد اما چطور آن سایت رفت پاسخ این کار را گرفت اما بقیه سوالات را جواب ندادند. اگر آرمناک آن کار را کرده بودند هم مگر الان می‌آمدند بگویند من با مدیر باشگاهم این کار را کردم؟ بعضی اوقات برای گرفتن سوالی تا آفریقا می‌روید اما بعضی اوقات همین بغل گوش‌تان نمی‌روید. من از احضاریه نمی‌ترسم. همین که در سایت رسمی فدراسیون پاسخ گو باشند برایم کافی است.
وی افزود: من حرفم را می‌زنم و اصلا هر کاری که به باشگاه و بازیکن ضربه می‌زند را می‌گویم. این همه درباره طارمی و هدایتی و طاهری مطلب نوشتند، کسانی که از باشگاه رفتند اما چرا همان زمان یک بار درباره این مسائل حرف نزدند؟ من در پرسپولیس کاره ای نیستم که بخواهم دفاع کنم.
کریمی درباره اینکه صحبت‌های او با حمایت بزرگان فوتبال ایران از جمله علی دایی، امیر قلعه نویی، علی پروین و ... همراه بوده گفت: از من حمایت نکنند و از فوتبال حمایت کنند تا این فوتبال به عنوان دلخوشی مردم بماند. من امروز هستم و شاید فردا نباشم و این را بگویم و خیال تان را راحت کنم که امروز اگر بروم دیگر نمی‌آیم. این حمایت اگر به همین شکل باشد فکر نکنم دیگر کسی در این دایره فوتبال قرار گیرد. باید کسی بیاید که این فوتبال را درست کند و تکراری هم نباشد چرا که اگر می‌توانستند قبلا درست می کردند. نوش جان آن کسانی که سکوت می‌کنند.
کریمی در پایان گفت: برای اثبات ادعاهایم مدارک به اندازه کافی دارم و اگر نیازی باشد آن را هم نشان خواهم داد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها