کد خبر: 466003
تاریخ انتشار :

رژیم مخصوص ستارگان هالیوودی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رژیم مخصوص ستارگان هالیوودی
به گزارش نامه نیوز با ما همراه شوید تا رژیم غذایی محبوب چند ستاره سینما و دنیای مد را با هم مرور کنیم.
1. کیت میدلتون
کیت میدلتون برای اینکه در ازدواج سلطنتی به تناسب اندام برسد رژیم دوکان را دنبال کرده است. این رژیم با پروتئین و سبزیجات شروع شده، سپس به سه فاز تقسیم می‌شود و هر هفته نسبت به هفته قبل شدت بیشتری می‌یابد. به هر حال کیت میدلتون هم به کمک این رژیم توانست در جشن عروسی به یادماندنی‌اش اندام متناسبی داشته باشد.
2. مرلین مونرو
در گذشته‌ای نه‌چندان دور رسم بر این بود که در چلوکبابی‌های ما همراه با برنج، یک عدد زرده تخم‌مرغ خام هم سرو می‌شد اما بعد از اینکه پای بهداشت مواد غذایی به میان آمد، این فرهنگ اشتباه غذایی تغییر کرد چون تخم‌مرغ خام می‌تواند عامل انتقال باکتری سالمونلا و بیماری‌های خطرناکی باشد. به هر حال مرلین مونرو هم ازجمله افرادی است که به تخم‌مرغ خام علاقه زیادی داشته و در وعده صبحانه او دو عدد زرده تخم‌مرغ حل شده در شیر وجود داشته است. علاوه بر این مرلین مونرو به دلیل مشغله کاری یا عادت غذایی بیشتر وقت‌ها وعده ناهار را حذف می‌کرده و برای شام هم انتخاب اولش استیک یا گوشت گوساله کبابی همراه 5 عدد هویج بوده است. به هر حال متخصصان تغذیه مصرف تخم‌مرغ خام را تایید نمی‌کنند و به همین دلیل دنبال کردن این رژیم غذایی معروف مرلین مونرو به سایرین توصیه نمی‌شود.
3. ریحانا
ریحانا، خواننده "آمبرلا" توضیح میدهد: « همش اینه که سعی کنید غذای سالم بخورید و تمرین و ورزش کنید تا احساس بهتری داشته باشید. اگه اینجوری به قضیه نگاه کنید ؛ و نه اینکه می خواهید وزن کم کنید، این خیلی نتیجه بخش تره»
رژیم او شامل سبزیجات، سفیده تخم مرغ و میوه (بعنوان میان وعده) ، بعلاوهُ آب تا جایی که می تونه!
او به این نکته تاکید میکند: « کربوهیدراتها دشمن شماست»
4. آنجلینا جولی
آنجلینا جولی، بازیگر معروف هالیوود، بعد از آنکه فرزندان دوقلوی خود را به روش سزارین به دنیا آورد، حتی یک دقیقه از رژیم‌گرفتن غفلت نکرد. برخلاف زنانی که به فرزندشان شیر می‌دهند و شیردهی خوب در کاهش وزنشان موثر است، متاسفانه اوشیردهی را آغاز نکرد بنابراین کار سخت‌تری در پیش داشت.
او حتی قبل از تولد فرزندانش هم ماهی سالمون در وعده صبحانه مصرف می‌کرد و بعد از زایمان نیز غذای اصلی روزانه او ماهی سالمون، سبزی‌های گریل‌شده، پنیر سفید کم‌چرب و میوه‌های تازه بود.
5. جنیفر لوپز
جنیفر لوپز بعد از به دنیا آوردن فرزندان دوقلویش، 23 کیلوگرم اضافه وزن پیدا کرد اما 7 ماه بعد اندام او دقیقا مثل قبل از بارداری‌اش بود.
به گفته خودش، تنها رمز موفقیت او ورزش است. او طی این مدت حداقل روزی 3 ساعت ورزش متناوب داشت.
در کنار ورزش، رژیم مشهور کم‌قند را انتخاب کرد. در طول روز میزان مصرف کالری دریافتی‌اش از 1400 فراتر نرفت و مصرف هر نوع شکلات، شیرینی یا حتی میوه‌های خشک برای او ممنوع شد. طی 7 ماه، او 18 کیلوگرم وزن کم کرد.
6. کیت وینسلت
کیت وینسلت بعد از دوران بارداری رژیم غذایی خاصی را دنبال کرده و توانسته به کمک این رژیم 22 کیلوگرم از وزنش را کاهش دهد. این رژیم توسط یک متخصص تغذیه مشهور به نام الیزابت گیباد به کیت وینسلت معرفی شد و او توانست به کمک این رژیم بعد از دوران بارداری 22 کیلوگرم از وزنش را کم کند. گیباد در یکی از کتاب‌هایش راز این رژیم را برای سایر مردم هم فاش کرده است. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید که رژیم غذایی این متخصص تغذیه براساس تجزیه و تحلیل عناصر صورت انجام می‌شود.
او معتقد است که براساس یک فرضیه آلمانی برمبنای اصول بیوشیمی، رنگ، بافت و شکل صورت می‌تواند از شرایط اندام‌های داخلی خبر دهد. وقتی تغییراتی در رنگ، ظاهر یا خال و زخم‌های صورت رخ می‌دهد یا خطوط صورت دچار تغییراتی می‌شوند و چین و چروک‌ها به وجود می‌آیند، این شرایط از کمبود برخی مواد معدنی ضروری بدن خبر می‌دهند. درواقع 12 ماده معدنی ضروری در بدن وجود دارند که باید به خوبی تامین شوند.
به هر حال این رژیم هم موافقان و مخالفانی دارد اما رژیمی است که کیت وینسلت روی آن قسم می‌خورد. در این رژیم براساس شکل صورت افراد، رژیم غذایی مختلفی برای‌شان تجویز می‌شود. به‌طور مثال چین و چروک‌های صورت و منافذ باز پوست افراد به متخصص تغذیه نشان می‌دهد که چه غذاهایی نیاز دارد. افرادی که روی پیشانی‌شان خطوط افقی دیده می‌شود، ممکن است دچار مشکلات کبدی باشند. شاید حلقه‌های سیاه دور چشم از وجود مشکل دیابت حکایت کنند.
افرادی که گونه‌های قرمز یا پف‌کرده دارند ممکن است دستگاه گوارش‌شان قادر به تحمل محصولات لبنی نباشد. به افرادی که بینی براق دارند توصیه می‌شود از مصرف انبه، شکلات، آرد سفید، خیار، سیب‌زمینی و جو خودداری کنند.
براساس این رژیم کیت وینسلت دو روز یک برنامه سم‌زدایی را دنبال کرده، سپس 15 روز رژیم سخت و فشرده‌ای داشته است.
7. مریل استریپ
مریل استریپ بازیگر افسانه ای ، اقرار می کند که بعد از به پایان رساندن شخصیت مادرانه ی درمانگر در کار خوب سال گذشته اش، مجبور بوده برای بازی در نقش یک لجباز عاشق مد در "شیطان پرادا می پوشد" به اندامش برسه! او اعتراف می کنه: « برای "شیطان پرادا می پوشد" باید برای کلی لباسهای مد-بالا متناسب می بودم. بنابراین باید یک کم رژیم می گرفتم»
راز او؟ نوشیدنی الکلی ممنوع!
8. بیانسه
اواخر سال 2013 بود که بیانسه اعلام کرد رژیم غذایی گیاهی را شروع کرده و تصمیم گرفته 22 روز گیاهخوار شود. بیانسه گفته بود که با تشویق یکی از دوستانش تصمیم گرفته این رژیم را دنبال کند. رژیم متفاوت بیانسه موضوعی بود که طرفدارانش را حسابی تحت تاثیر قرار داد. در آن زمان بیانسه عکس‌های گیاهخواری خودش را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته بود تا هوادارانش را به این حرکت تشویق کند. رژیم گیاهخواری 22 روزه ضمن اینکه در کاهش وزن تاثیر دارد، با افزایش انرژی عمومی بدن، بهبود سیستم گردش خون و افزایش سوخت و ساز بدن همراه است اما به نظر می‌رسد که بیانسه تحمل گیاهخواری نداشته و بعد از طی این دوران دوباره مصرف گوشت و مرغ را شروع کرده است.
9. آن هاتوی
شاید بیشتر وقت‌ها این بازیگر را لاغر اندام دیده‌اید اما او اعتراف کرده که برای بازی در فیلم «شیطان پردا می‌پوشد» رژیم کاهش وزنی را دنبال کرده تا به تناسب اندام بهتری برسد. در این فیلم او در یک شرکت مد کار می‌کند و به همین دلیل تصمیم می‌گیرد تیپ و قیافه به‌روز‌تری داشته باشد و هر روز لباس‌های مختلفی را امتحان کند. درنتیجه برای ایفای این نقش ساعت‌ها گرسنگی کشیده که شاید باور آن برای افرادی که او را همیشه لاغر دیده‌اند، کمی سخت باشد. علاوه بر این او رژیم غذایی سم‌زدایی را هم دنبال می‌کند و به همین دلیل همواره چهره‌ای باطراوت دارد.
آن ها توی دو ساعت قبل از رفتن به رختخواب روغن زیتون مصرف می‌کند تا عملکرد کبد را برای سم‌زدایی بهبود بخشد. این بازیگر هالیوودی برنامه هفتگی‌اش را طوری تنظیم می‌کند تا حتما به سونا برود و هر هفته سه تا چهار بار می‌دود. آن در طول روز آب زیادی می‌نوشد و از مصرف نوشیدنی‌های شیرین خودداری می‌کند.
در مواقع عادی آن دوست دارد ناهار گرم بخورد و به سمت مصرف ساندویچ‌های سرد فست‌فود گرایش ندارد. میوه و سبزیجات زیادی در برنامه غذایی‌اش دیده می‌شود ماهی هم دوست دارد. همه اینها سبب شده که او از بابت سلامت و تناسب اندامش نگرانی نداشته باشد.
10. جسیکا آلبا
جسیکا آلبا 4 ماه بعد از زایمان توانست وزن اضافه خود را پایین آورد. او برای این منظور رژیم گوشت مرغ و سبزی‌ را انتخاب کرد. این موادغذایی انرژی‌زا‌ اما کم‌کالری هستند. وی در طول روز فقط سبزی‌های برگ‌سبز، گردو یا یک مشت تخمه می‌خورد و میان‌وعده‌هایش هم شامل تخم‌مرغ آبپز بود. او در کنار رژیم غذایی، ورزش را هم به برنامه روزانه‌اش افزود؛
10 دقیقه پیاده‌روی روزانه روی تردمیل، 10 دقیقه دویدن و یک ساعت بدنسازی و تمرین ورزش‌های رزمی البته همراه با نوشیدن آب فراوان، از اسرار کاهش وزن اوست.
11. اشلی سیمسون
ماه نوامبر 2010 «اشلی سیمسون» فرزند خود را به دنیا آورد و به شکلی باورنکردنی دوباره به وزن قبل از بارداری خود رسید.
وی برای رسیدن به این هدف دستورات «جکی کلر» را که یک متخصص تغذیه قدیمی و حرفه‌ای با شعار آشتی‌دادن مردم با موادغذایی سالم و پیروی از تعادل غذایی است، اجرا کرد. این خانم جوان همچنین اقدام به تاسیس رستورانی کرد که منوی آن شامل غذاهای آماده با میوه و سبزی‌های فصل، ماهی و غذاهای کم‌چرب است.
او در دوران بارداری عادت‌های بدی مثل مصرف زیاد فست‌فود پیدا کرده بود که بعد از زایمان با کنارگذاشتن آن و مصرف بیشتر نان سبوس‌دار و میوه در وعده صبحانه و ورزش توانست اضافه وزن بعد از بارداری‌اش را از بین ببرد.
12. شارون استون
هیچوقت فکر کردین چجوری شارون استون در 50 سالگی اینقدر عالی بنظر میرسد؟ میان وعدهُ او "آلو" هست که به نظر دکتر مواشینگ نی (بهترین دکتر طب چینی در هالیوود و صاحب اعتبار در زمینه anti-againg ) نه تنها خاصیت ضد چروک دارد (ویتامین E ) ، بلکه مانع شکم آوردن هست و با طبیعت ضد یبوستی که این میوه دارد؛ کاهش وزن را آسان می کند.
13. کریستینا آگیلرا
کریستینا آگیلرا در ماه ژانویه 2008 فرزند خود را به دنیا آورد، به دلیل مصرف بالای شکلات در طول دوران بارداری 18 کیلوگرم اضافه وزن داشت که مجبور شد آن را با رژیم سخت در کنار ورزش پایین آورد، ولی طی 4 ماه بعد از زایمان، فقط میوه و سبزی‌ و آب فراوان مصرف می‌کرد. کریستینا تمام موادغذایی پرکالری از جمله گوشت قرمز، ماهی و نان را از برنامه غذایی‌اش حذف کرد و برای تسریع روند کاهش وزن، رو به ورزش شدید آورد، یعنی 90 دقیقه تمرین شدید بدنی 5 بار در هفته.
14. دمی مور
زنها در سنین 40 سالگی بخاطر کم شدن سطح استروژن ، خیلی بیشتر تمایل به استفاده از کربوهیدراتها و چربیها دارند ؛ اما تمایل به شیرینیجات هر وقتی ممکن است شما را دچار مشکل کند. مثل دمی مور عمل کنید و نیاز به شیرینی رو با خوردن میان وعده ای مثل کره بادام زمینی روی برشهای سیب ، از بین ببرید. این کلکی است که برنامهُ کاهش وزن شما رو بهم نمی زند.
15. جنیفر گارنر
جنیفر گارنر خیلی وقتها در فروشگاه کشاورزان سانتا مونیکا (که فقط تازه ترین محصولات ارگانیک محلی رو میفروشد) دیده می شود. او برای اینکه وزن بعد از حاملگیش رو کم کند وقت می گذارد. « چیزی که کمکم کرد این بود که فشاری برای اینکه باید حتما تمام وزن اضافی را در 5 دقیقه کم کنم ، حس نمی کردم . بجای اون برای مادر بودن وقت گذاشتم و فقط با بچه ام بازی می کردم. بعدش یه روز از خواب بیدار شدم و فکر کردم باید دست از پرخوری بردارم. خودمو از شر نون شیرینی های گرد و حلقوی و هلالی خلاص کردم و کلوچه هم تعطیل. دوباره سالاد و پروتئین بخشی از زندگیم شدند . البته می دونستم که هرچند روز یکبار باید یه کم شکلات می خوردم.
نکته اش اینجاست که نباید از آنور بوم بیفتید. می دونم دوباره کمی وزن اضافه خواهم کرد. بعلاوه شما که نمی خواهید تمام مدت ، یک مادر خسته و بی انرژی باشید که هیچی نمی خوره! »
نکته طلایی:
به نظر بیانسه و جنیفر لوپز خوردن آب، یک ضد اشتهای فوق العاده است. ملال آوره؟ خب آبی که می خورید را مثل او با اضافه کردن مایه ی مرغ یا سبزیجات رنگ و لعابی بدید. یک فنجان آب مرغ یا آب سبزیجات گرم ، فقط با 20 کالری، آب را از بی مزه به مایعی محرک سلولهای چشایی تبدیل می کند.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها