کد خبر: 471559
تاریخ انتشار :

کفاشیان: خیلی خوب است که به جای رئیس، سرپرست هستم/ نه از وزارت حقوق می‌گیرم نه از فدراسیون

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی کفاشیان در حاشیه جلسه مدیران باشگاه‌های لیگ فوتسال با مسئولان فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فصل گذشته لیگ فوتسال که چه اتفاقاتی افتاد و چه ضعف و قوت‌هایی داشتیم مورد بررسی قرار گرفت، همچنین در خصوص آینده لیگ فوتسال و اینکه چه زمانی قرار است لیگ را شروع کنیم، استانداردسازی، جذب اسپانسر و ... صحبت‌هایی را انجام دادیم.
به گزارش نامه نیوز، سرپرست کمیته فوتسال در خصوص اینکه گفته می‌شود اختلاف‌نظرهایی بین کادر فنی و بازیکنان و مسئولین فوتسال وجود دارد، اظهار داشت: راجب این موضوع اطلاعی ندارم، اما در بحث‌هایی که صورت گرفته است و اینکه گفته شده انتخابات مهندسی‌شده است باید بگویم که گروه خاصی مخصوص آنالیز کردن بازیکنان هستند و فقط یک فرد برای انتخاب بازیکنان در AFC وجود ندارد، چند گروه وظیفه دارند تا بازیکنان مدنظر را آنالیز کنند تا رأی نهایی اعلام شود.
وی در ادامه در خصوص اینکه آیا بازنشسته هستید یا خیر، گفت: حقوق‌بگیر وزارت ورزش فدراسیون فوتبال نیستم که بخواهم براساس قوانین مشخص‌شده بازنشسته باشم، طبق قوانین من هیچ مشکلی ندارم، من چند سالی که در فوتبال و ورزش فعالیت می‌کنم هیچ حقوقی دریافت نمی‌‌کنم که بخواهد بحث بازنشستگی مطرح شود و از این بابت هیچ مشکلی ندارم و به کارم با قدرت ادامه می‌دهم.
سرپرست کمیته درباره اینکه پرا حکم ریاست نمی گیرد گفت: خیلی خوب است که حکم من موقت است چرا که هیچ کس در هیچ سمتی تا ابد باقی نمی‌ماند. من ۱۸ سال است که بازنشسته هستم و حکم سرپرستی من ارتباطی به این موضوع ندارد چرا که پیش از این هم رییس فدراسیون فوتبال بودم.
کفاشیان درباره حق پخش تلویزیونی و اینکه بازی‌های فوتسال پخش اینترنتی خواهد شد یا نه تصریح کرد: ما مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را داریم و می‌توانیم جلوی پخش تلویزیونی را بگیریم و به صورت اینترنتی پخش کنیم. باید علاقمندان به این سمت بیایند و ما بتوانیم مالک دستاورد خودمان باشیم. اگر بتوانیم در فوتبال حق پخش بگیریم در فوتسال هم به این مهم خواهیم رسید.
وی در خصوص اینکه چرا در ملاقات‌ با اینفانتینو شرکت نکرده بود هم ادامه داد: در همه جای دنیا ملاقات‌ها در موارد بین المللی به صورت محدود انجام می‌شود. نمی‌شود که همه در این جلسات حاضر شوند. هیچ فشاری در این زمینه نبوده است. من روزگاری رئیس فدراسیون فوتبال بودم اما الان لزومی ندارد که در جلسه با اینفانتینو شرکت کنم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها