کد خبر: 471839
تاریخ انتشار :

لیگ قهرمانان آسیا

شکست سنگین ذوب آهن در امارات/ شاگردان قلعه‌نویی فقط در اصفهان می‌برند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در مسابقات هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز ذوب آهن اصفهان از گروه دوم مسابقات میهمان الوحده امارات بود.

به گزارش نامه نیوز، شاگردان امیر قلعه نویی که در بازی رفت در اصفهان با دو گل این تیم را شکست دادند در بازی برگشت با ارائه عملکردی ضعیف سه گل دریافت کردند تا شکست خارج از خانه دیگری را تجربه کنند.
ذوب آهن با ترکیب رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، خالد شفیعی، حامد بوحمدان، میلاد فخرالدینی، جورجی کولی‌سانی، اکبر ایمانی (46 قاسم حدادی فر)، محمدرضا حسینی (62 مهدی رجب زاده)، مرتضی تبریزی، بختیار رحمانی (74 ربیع عطایا) و کی‌روش استنلی به میدان رفت.
میزبان از همان ابتدا بازی بهتری انجام دادو موقعیت هایی برای گلزنی داشت که با واکنش های مظاهری دفع شد اما در آخرین دقیقه از نیمه اول الوحده روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه تاگلیابو به گل رسید.
مراد باتنا در دقیقه 57 گل دوم الوحده را روی غفلت مدافعان ذوب آهن به ثمر رساند و در دقیقه65 نوبت به الکباری رسید تا از اشتباهات مدافعان تیم قلعه نویی استفاده کرده و گل سوم را هم وارد دروازه مظاهری کند.
مظاهری در حالی در نیمه دوم نیز دو گل دریافت کرد که در چندین صحنه دیگر ناجی دروازه نماینده ایران شد تا شکست سنگین تری تجربه نشود و در نهایت ذوب آهن که در این دوره تنها در بازی های خانگی پیروز شده بازی را با سه گل واگذار کرد.
در دیگر بازی این گروه الدحیل قطر در ازبکستان دو بر یک برابر لوکوموتیو پیروز شد تا با کسب 12 امتیاز صعودش به مرحله بعد را قطعی کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها