کد خبر: 472107
تاریخ انتشار :

لیگ قهرمانان آسیا

توقف خانگی تراکتورسازی مقابل الجزیره/ شاگردان ساغلام طلسم گل‌نزنی را شکستند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قرمزپوشان تبریزی در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه اول مسابقات میزبان الجزیره امارات بودند.

به گزارش نامه نیوز، ساغلام که تیمش در سه بازی اول تنها یک امتیاز کسب کرده و گل زده در کارنامه نداشت برای زنده کردن شانس صعود به دنبال شکستن طلسم گل نزنی و کسب سه امتیاز بازی بود.
جوردی آلمیدا، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری(عارف آقاسی دقیقه ۴۸)، علی طاهران(فرزاد حاتمی دقیقه۴۶)، محمد مسلمی‌پور، مهدی کیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد ایران‌پوریان، مهدی مهدی‌پور، امیر ارسلان مطهری(سلیما کرپیچ۸۳ دقیقه) و احسان پهلوان در این بازی برای تراکتورسازی بازی کردند.
تراکتورسازی همانند سه مسابقه قبلی خود نسبت به حریف بیشتر صاحب توپ و موقعیت بود اما باز هم این تیم حریف بود که در دقیقه 44 توسط رومارینیو به گل رسید و قرمزها در نیمه نخست موفق به باز کردن دروازه الجزیره نشدند تا نیمه نخست با برتری نماینده امارات خاتمه یابد.
با حضور حاتمی در نیمه دوم تراکتوری ها در فاز هجومی قدرت خود را افزایش دادند و پس از چند حمله توانستند در دقیقه 78 روی ارسال پهلوان و ضربه سر حاتمی گلزنی کنند تا هم بازی به تساوی کشیده شود و هم طلسم گلنزنی های این تیم در آسیا شکسته شود.
حملات نماینده ایران در ادامه برای زدن گل برتری بی نتیجه بود و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا تراکتورسازی در جدول 2 امتیازی شده و کارش برای صعود بیش از پیش سخت شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها