کد خبر: 472126
تاریخ انتشار :

ساغلام: دوباره بهتر بودیم و نبردیم/ تن کاته: فوتبال ایران یکی از بهترین‌ها در دنیا است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ساغلام بعد از تساوی یک بر یک تراکتورسازی برابر الجزیره امارات در نشست خبری اظهار کرد: نزدیک به ۱۰۰ دقیقه بازی کردیم و ۶۵ درصد مالکیت توپ از آن ما بود و ۵۴۶ پاس بین بازیکنان ما رد و بدل شد. ۱۷ شوت داشتیم که ۹ شوت داخل چارچوب بود.
به گزارش نامه نیوز، وی ادامه داد: متاسفانه فقط یک گل زدیم. ۴۱ سانتر به داخل محوطه جریمه حریف داشتیم و ۱۳ کرنر ارسال کردیم. موقعیت‌های زیادی در طول بازی داشتیم. حریف ما در ۱۰۰ دقیقه فقط یک بار به سمت دروازه ما هجوم آورد که روی همان حمله به گل رسید. در فوتبال این آماری تلخ است.
او ادامه داد: مثل بازی‌های قبل، ما مستحق پیروزی بودیم اما باز هم نتوانستیم به برد برسیم. داور بازی قضاوت خیلی بدی داشت. رقیب ما برای فوتبال بازی نکردن به میدان آمده بود. در عمرم چنین داوری ندیده بودم. داور به تیم حریف کمک کرد. وظیفه داور این است بازی را اداره کند ولی امروز این وظیفه را به خوبی انجام نداد. وقت‌های تلف شده شش دقیقه نبود. در نهایت این یک امتیاز ما را خوشحال نکرد و شانس ما را کم کرد. تیم ما نشان داده که می‌تواند در دو بازی باقی مانده به پیروزی برسد اما کار از دست ما خارج شده و باید به نتیجه رقبا هم نگاه کنیم.
ساغلام تصریح کرد: به خاطر مصدومیت احسان پهلوان، در ۱۶ دقیقه پایانی با ۱۰ نفر بازی کردیم و مسلمی پور دچار مصدومیت شد. ما مجبور شدیم در این روزها پر فشار از ۱۳، ۱۴ بازیکن بهره ببریم. در مجموع از بازیکنان بابت‌ بازی‌های زیبایشان تشکر می‌کنم.
سرمربی تراکتورسازی گفت: کاری که نکردیم این بود که گل نزدیم و تنها توپی که به سمت دروازه ما آمد تبدیل به گل شد. امروز نتوانستیم پیروز شویم اما بازی خوبی ارائه کردیم. مالکیت توپ در دقایق بیشتری دست ما بود. با این بازیکنان کار بیشتری نمی توانستیم انجام دهیم.وضعیت اقتصادی باشگاه به گونه‌ای بود که نمی‌توانستیم بازیکنان خیلی بهتری بگیریم.
او درباره پنالتی تراکتورسازی که توسط داور اعلام نشد، گفت: به نظرم آن صحنه پنالتی بود اما باید دوباره فیلم بازی را ببینیم. معتقدم بازیکن حریف از پشت مهاجم ما را زد. ما در هر چهار بازی قبلی از اشتباهات داوری لطمه خوردیم.
سرمربی الجزیره: به تیمم افتخار می کنم
هنک تن کاته سرمربی الجزیره نیز در نشست خبری اظهار کرد: به تیمم افتخار می کنم که در یک شرایط سخت توانستند از تراکتورسازی امتیاز بگیرند. در نیمه دوم تحت فشار بودیم و توانستیم دفاع خوبی داشته باشیم. از دروازه بانم تشکر می کنم که عملکرد خوبی داشت. اگر داور پنالتی ما را می گرفت می توانستیم پیروز بازی شویم. خطا روی رومارینهو پنالتی بود.
سرمربی هلندی افزود: اینکه در هر صورت توانستیم یک امتیاز بگیریم، خیلی خوب است و خوشحال هستیم. تراکتورسازی بازیکنان خوبی دارد. مهدی کیانی یک مهره خیلی خوب برای تراکتورسازی است. از مردم تبریز و باشگاه تراکتورسازی تشکر ویژه‌ای دارم که بسیار مهمان نواز هستند. اقامت خوبی در تبریز داشتیم. امیدوارم در آینده باز هم به تبریز بیاییم.
هنک تن کاته درباره اتلاف وقت بازی از سوی بازیکنان تیمش گفت: این بخشی از فوتبال است و وقتی تیمی تحت فشار است، باید از تمام پتانسیل ها استفاده کند تا نتیجه بگیرد. این یک بازی حرفه‌ای است ولی معتقد نیستم که بازیکنانم عمدا وقت تلف کردند. اگر تراکتورسازی پیش می‌افتاد، مطمئنا بازیکنان این تیم هم دست به این کار می زدند.
سرمربی الجزیره امارات درباره شانس صعود تیمش به دور بعد مسابقات تاکید کرد: شانس‌مان برای صعود بسیار زیاد است. ما یک بازی خانگی هم داریم که می‌توانیم خیلی راحت از پس این بازی بر بیاییم. نباید فراموش کنیم که ما شش بازیکن بین المللی را از دست دادیم. این بازیکنان در بازی امروز غایب بودند.
او درباره اینکه کدام یک از سه حریف تیمش خطرناک‌تر هستند، گفت: فکر می‌کنم تراکتورسازی یکی از بهترین‌ها بود. وقتی بازی الغرافه و تراکتوسازی را دیدم، به نظرم تراکتورسازی مستحق پیروزی بود و دچار بدشانسی شد. فوتبال ایرانی یکی از بهترین فوتبال‌های دنیا است و تیم ملی ایران هم به جام جهانی صعود کرده است. بازیکنان ایرانی از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند اما بازیکنان در سطح عالی همیشه پیروز نمی‌شوند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها