کد خبر: 474830
تاریخ انتشار :

با لژیونرهای فوتبال ایران

جهانبخش ستاره اول لیگ هلند، شجاعی در آستانه قهرمانی در یونان/ پورعلی‌گنجی برگشت، عابدزاده درخشید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رده بندی بهترین بازیکنان لیگ فوتبال هلند توسط روزنامه بین المللی فوتبال هلند اعلام شد که طبق آن علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی آلکمار با کسب 63.3 امتیاز در صدر بهترین های لیگ هلند قرار دارد.
به گزارش نامه نیوز، ستاره ایرانی آلکمار در این هفته توانست یک گل بزند و یک پاس گل بدهد تا باز هم بهترین بازیکن تیمش لقب بگیرد.
بازگشت مرتضی
باشگاه السد قطر لیست ۱۸ بازیکنش را برای دیدار امشب برابر الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش کشورمان پس از مدت ها غیبت به خاطر مصدومیت، به لیست این تیم برگشت.
سردار بی‌خطر در روسیه
روز گذشته تیم فوتبال روبین کازان از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر روسیه به مصاف اورال رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان که در تیم ملی گلزن است و در روسیه بی خطر در این بازی هم از دقیقه 68 به میدان رفت و کاری از پیش نبرد. او از سایت چمپیونات روسیه نمره متوسط 6.5 گرفت.
استارت قدس با شکست
در نخستین بازی فصل ۲۰۱۸ لیگ آلسونسکان تیم استرشوندس برابر یورگاردن به میدان رفت و با یک گل شکست خورد. سامان قدوس ستاره ایرانی استرشوندس به طور کامل برای تیمش بازی کرد اما موفق به گلزنی نشد.
گوچی همچنان موثر
تیم فوتبال هیرنفین در هفته بیست و نهم لیگ برتر هلند مقابل هراکلس به میدان رفت و دو بر یک پیروز شد. در این بازی رضا قوچان نژاد در ترکیب اصلی هیرنفین حضور داشت و 82 دقیقه برای تیمش بازی کرد. گوچی که در هفته های گذشته عملکرد خوبی در تیمش داشت در این بازی هم تاثیرگذار بود و با گرفتن یک پنالتی به برد تیمش کمک کرد.
مسعود در آستانه قهرمانی
تیم آاک در دربی آتن توانست پاناتینایکوس را با سه گل شکست دهد و جایگاهش در صدر جدول لیگ یونان را تثبیت کند. در این بازی شجاعی که در بازی تیم ملی برابر الجزایر مصدوم شده بود در نیمه دوم به میدان رفت تا در برد تیمش سهیم شود. تیم شجاعی شانس بالایی برای کسب قهرمانی دارد.
درخشش امیر در پرتغال
امیر عابدزاده چند هفته ای است که در لیگ پرتغال دروازه ثابت ماریتیمو شده و جالب اینکه با درخشش خود به بردهای متوالی تیمش نیز کمک کرده است. گلر جوان که پیش از این فقط در جام حذفی بازی می کرد حالا دروازه بان اول ماریتمیو هست و هر هفته می درخشد و توجه رسانه های پرتغالی را هم به خود جلب می کند.
امیر که به تیم ملی هم دعوت شده دیروز در بازی تیمش مقابل فرینس در ترکیب اصلی قرار گرفت و تیمش نیز دوباره پیروز شد آن هم با یک پاس گل از سوی دروازه‌بان ایرانی! بعد از بازی سایت لاترال اسکوئرد به تمجید از گلر جوان ایرانی پرداخت و نوشت:« مرد ایرانی ماریتیمو کیفیت این تیم را بالا برده و توانست حتی مقابل فرینس با بازی با پای خوب یک پاس گل بدهد. او احتمالا یکی از رقیبان پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها