کد خبر: 475342
تاریخ انتشار :

حمام خونی که داماد مغرور در خانه پدرزنش به راه انداخت + عکس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در سال ۹۶ شاهد حوادث و پرونده های جنایی مختلف در پایتخت بودیم، از قتلهایی که صرفاً به دلیل درگیری لفظی به وقوع پیوست تا قتلهای خانوادگی که قاتل چندین نفر را به کام مرگ فرستاد.
به گزارش نامه نیوز در اکثر پرونده های قتل پایتخت در سال ۹۶ مقتولان با سلاح تیز و برنده به قتل رسیدند، در برخی از این جنایتها نیز قاتلان با استفاده از سلاح گرم مقتول را از پای درآورند.
در پرونده های جنایی سال گذشته، وقوع چند فقره قتل خانوادگی نیز خبرساز شد البته در میان این پرونده های جنایی خبرساز چندین قاتل نیز با رضایت اولیای دم مقتولان از قصاص رهایی پیدا کردند.
در ادامه به سراغ مهمترین پرونده های جنایی در سال گذشته رفتیم و به بازخوانی این پرونده ها می پردازیم.
ساعت ۹:۳۰ صبح ۱۴ مرداد ۹۶ وقوع یک درگیری خانوادگی در بلوار تعاون، خیابان فرساد غربی به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا به محل حادثه اعزام شدند.
با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد درگیری بین داماد خانواده با همسر و اعضای خانواده اش صورت گرفته و طی آن مهسا (سی و نه ساله؛ همسر قاتل) و گوهر (شصت و پنج ساله؛ مادر مهسا) به علت ضربات چاقو به قتل رسیده اند و پدر مهسا (شصت و پنج ساله) نیز مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است که پدر مهسا به بیمارستان منتقل شد.
با اعلام مراتب این دو قتل به بازپرس کشیک قتل پایتخت، قاضی دشتبان؛ بازپرس امور جنایی تهران در صحنه جرم حاضر و تحقیقات درباره این جنایت آغاز شد و داماد خانواده به نام اسماعیل (چهل ساله) که در صحنه جنایت حضور داشت، صراحتاً به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت که همسر و مادرزنش را به قتل رسانده است.
اسماعیل در در اعترافات اولیه، مدعی شد به خاطر دخالت اعضای خانواده همسرش مرتکب این جنایت شده و در اظهاراتش به بازپرس گفت: شب قبل از قتل، همسرم به همراه اعضای خانواده اش به عروسی یکی از بستگان خود رفت اما من به عروسی نرفتم؛ پس از پایان عروسی منتظر بازگشت همسرم به خانه بودم اما او نیامد و گفت که شب در منزل پدری اش می ماند؛ آن شب تنها در خانه ماندم تا اینکه صبح به خانه پدرزنم رفتم؛ ابتدا پسر پنج ساله ام را به خانه خواهرم بردم و پس از آن مجدداً به خانه پدرزنم بازگشتم؛ طی درگیری، همسرم، مادرزنم و پدرزنم را با ضربات چاقو زدم و پس از دقایقی مأموران در محل حاضر شده و مرا دستگیر کردند.
وی مدعی شد: مدتی است بیماری روحی و روانی و "اسکیزوفرنی" دارم، به خاطر همین بیماری یک هفته هم در بیمارستان بستری شدم، پزشک برای من دارو تجویز کرد اما داروها فایده ا ی نداشت، دو سال است شبها نمی خوابم و به همین دلیل همیشه عصبانی هستم، حتی قرص خواب هم بخورم، خوابم نمی برد.
پس از این اظهارات، بازپرس امور جنایی تهران دستور داد تا متهم برای بررسی صحت روحی و روانی توسط کارشناسان پزشکی قانونی معاینه شود که کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی وضعیت روحی و روانی متهم اعلام کردند "وی هنگام ارتکاب جرم فاقد جنون و سالم بوده است" اما متهم به نظریه پزشکی قانونی اعتراض کرد که مجدداً توسط هیئت پنج نفره کارشناسان پزشکی قانونی معاینه شد و این بار نیز سالم بودن وی در زمان ارتکاب جرم به تأیید رسید.
به این ترتیب به زودی متهم پس از صدور قرار جلب به دادرسی و صدورکیفرخواست برای محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهد شد.
منبع: نوداد

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها