کد خبر: 475960
تاریخ انتشار :

ترفند شفر برای در امان ماندن از حملات کی‌روش؛ تعامل ظاهری، تقابل پنهانی

ترفند شفر برای در امان ماندن از حملات کی‌روش؛ تعامل ظاهری، تقابل پنهانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وینفرد شفر روز گذشته به دیدار کارلوس کی روش رفت و طرفین مقابل لنز دوربین عکاس ها برخورد گرمی با هم داشتند و از تعامل سخن گفتند.

به گزارش نامه نیوز، شفر ساعاتی بعد اعلام کرد که وی و کی روش دنبال راهی هستند تا هم استقلال به موفقیت برسد و هم تیم ملی.
این در حالی است که روز گذشته اعلام شد دیدار دوستانه تیم ملی ایران برابر سوریه که قرار بود 21 اردیبهشت ماه با حضور بازیکنان داخلی برگزار شود، به خاطر کمبود بازیکن لغو شده است.
دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از 17 تا 26 اردیبهشت انجام خواهد شد و پرسپولیس، استقلال و احتمالا ذوب آهن درگیر این مسابقات هستند و به همین دلیل بازی با سوریه لغو شد اما بازی با ازبکستان در تاریخ 29 اردیبهشت به قوت خود باقی است.
سرمربی تیم ملی پیش از این گفته بود جام جهانی از لیگ قهرمانان مهم تر است و باید بازیکنان در اختیارش باشند اما مشخص است که شفر در جلسه با کی روش در ساختمان پک به وی تاکید کرده نمی تواند بازیکنانش را در اختیار تیم ملی قرار دهد همانطور که برانکو پیش از این در مصاحبه‌هایش این صحبت را بیان کرد.
ترفند شفر برای در امان ماندن از حملات کی‌روش؛ تعامل ظاهری، تقابل پنهانی
در واقع شفر تصمیم گرفته برخلاف برانکو در ظاهر به تقابل با کی روش نپردازد اما در نهایت همان موضع سرمربی پرسپولیس را دارد با این تفاوت که در مصاحبه هایش نه تنها با کنایه علیه کی روش سخن نمی گوید بلکه از تلاش برای تعامل حرف می زند.
کی روش که اخیرا با کنایه اعلام کرده بود که بازیکنان ایرانی در سطح بازیکنان رئال مادرید و یوونتوس هستند و نیازی به تمرینات ویژه برای حضور در جام جهانی ندارند فعلا به لغو بازی با سوریه واکنشی نشان نداده اما با توجه با تاکتیک جالبی که شفر اتخاذ کرده احتمالا سرمربی آبی ها از حملات آتی سرمربی تیم ملی در امان است و باید منتظر انداخت توپ کی روش به زمین برانکو و احیانا قلعه نویی (در صورت صعود ذوب آهن به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان) باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها