کد خبر: 476876
تاریخ انتشار :

مسلمان - برانکو، فراتر از یک اختلاف ساده/ جا برای مهندس تنگ‌تر می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محسن مسلمان در نیم فصل اول یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر ایران بود و خیلی زود در صدر جدول بهترین گلسازهای لیگ جا گرفت.

به گزارش نامه نیوز، هافبک خلاق قرمزها روزهای خوبی را در پرسپولیس سپری می کرد و نقش موثری در نتایج و البته بازی های خوب پرسپولیس ایفا می کرد.
در نیم فصل دوم اما به یکباره این بازیکن از ترکیب اصلی خارج شد و در بسیاری از مسابقات حتی به عنوان بازیکن ذخیره نیز مورد استفاده قرار نگرفت با این حال همچنان با اختلاف، گلسازترین بازیکن لیگ محسوب می شود.
نزدیکان برانکو با توجه به شناختی که از این مرد کروات داشتند اعلام کردند که اتفاقی رخ داده که به مسائل فنی مرتبط نیست و مسلمان نیز مانند برخی نفرات مثل رضاییان، صادقیان، گابریل و ... از چشم مرد کروات افتاده و بعید است به او بازی بدهد.
هر چه مسابقات جلوتر رفت بیشتر مشخص شد که برانکو با بازیکن خلاق تیمش دچار مشکل شده است و هر بار نیز که از وی در این خصوص سوال شده تا حدی برآشفت و پاسخ هایی تکراری داد؛ "هر کس بهتر باشد بازی می کند"، چرا همه از مسلمان می گویید؟ چرا از رسن نمی گویید؟"
با این حال تقریبا برای همه محرز بود که اختلافی نسبتا بزرگ رخ داده و نیمکت نشینی مسلمان ارتباطی به مسائل فنی ندارد.
به تازگی کریم باقری در مصاحبه ای اعلام کرد که بین برانکو و مسلمان شکرآب شده و همه تلاش می کنند رابطه دو طرف دوباره حسنه شود و همین صحبت کافی بود تا شایعات رنگ حقیقت به خود بگیرد.
برانکو البته همچنان زیر بار این مسئله نرفته اما در خصوص احتمال جدایی مسلمان نیز به نوعی توپ را به زمین این بازیکن انداخته است: " من همه را می خواهم ولی اصراری نیست. هر کسی دلش با پرسپولیس باشد می ماند و هر که هم نخواهد جدا می شود"
قرمزها از نقل و انتقالات تابستانی محروم هستند اما امید عالیشاه که با این تیم قرارداد دارد و به خاطر گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شد فصل آینده می تواند برای تیمش بازی کند و البته جا را برای هافبک ها تنگ تر کند، اتفاقی که طبعا چندان به سود مسلمان نیست و باید دید در نهایت چه تصمیمی برای آینده اش می گیرد.
برانکو در بازی با پارس جنوبی به برخی نیمکت نشینان تیمش مثل نورالهی، مصلح و رسن در ترکیب اصلی بازی داد و الوان زاده را نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستاد اما در این بازی نیز حاضر نشد از مسلمان استفاده کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها