کد خبر: 476951
تاریخ انتشار :

۵ گوشی برتر از نگاه Consumer Reports که ساخت سامسونگ و اپل نیستند

۵ گوشی برتر از نگاه Consumer Reports که ساخت سامسونگ و اپل نیستند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، این موبایل‌ها تنها بر اساس ویژگی‌های منحصر به فردشان از دیگر مدل‌های موجود جدا شده و موفق شدند در لیست ۵ گوشی برتر قرار بگیرند چرا که آنها از لحاظ امکانات، عملکرد و عمر باتری بسیار به هم نزدیک بوده‌اند. این لیست به کاربرانی که علاقه دارند بدون پرداخت هزینه‌های گزاف بهترین گوشی هوشمند را خریداری کنند، کمک شایانی می‌کند.

بهترین رتبه‌ها در این لیست بدون هیچ تردیدی از آن هوای میت 10 و 10 پرو است. این دو موبایل با اینکه شباهت بسیار زیادی به هم دارند اما قیمتشان با هم متفاوت است چرا که هوای میت 10، ۶۹۹ دلار قیمت داشته اما هوای میت 10 پرو به نرخ ۸۳۰ دلار عرضه می‌شود. از معدود تفاوت‌های مدل‌های یاد شده این است که میت 10 نمایشگر ۵.۹ اینچی داشته و میت 10 پرو به نمایشگر ۶ اینچی مجهز شده. با اینکه هوای میت 10 و 10 پرو هر دو از چیپست کایرین ۹۷۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری بهره می برند اما میت 10 تنها با ۴ گیابایت رم عرضه می شود در حالی که میت 10 پرو دو مدل ۴ و ۶ گیگابایتی دارد. شاید به همین دلیل است که میت 10 پرو مقام اول را در میان ۵ گوشی برتر کسب کرده‌ و میت 10 آن را دنبال می‌کند.

دو موبایل از کمپانی ال جی نیز در مقام سوم و چهارم قرار دارند که آنها به ترتیب جی 6 و وی 30 هستند. با اینکه این دو مدل شباهت‌های زیادی با هم دارند، گوشی جی 6 در رتبه‌ی دوم قرار گرفته و از وی ۳۰ یک رتبه بالاتر است چرا که از عمر باتری ۲۵ ساعته‌ برخوردار است. در حالی که باتری وی ۳۰ تنها ۲۱ ساعت دوام دارد.

آخرین رتبه میان ۵ گوشی برتر از آن اچ تی سی U11 است که یک گوشی بزرگ و بادوام به حساب می‌آید. دوربین اصلی ۱۲ مگا پیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و بهره مندی از استاندارد دوام IP67 از ویژگی‌های مثبتش به شمار می‌رود.

منبع : دیجیاتو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها