کد خبر: 478005
تاریخ انتشار :

روایت کواکبیان از مجمع51 نفره تهران/ شهردار می‌تواند از داخل شورا باشد/ تاکید بر وجهه اصلاح‌طلبی شهردار انتخابی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مصطفی کواکبیان در ارزیابی جلسه نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر تهران گفت: نمایندگان مجلس دغدغه های خود را درباره مشکلات مردم تهران مطرح کردند. اعضای شورای شهر تهران نیز مسائلی را مطرح کردند که جایی که خلاء قانونی وجود دارد نیازمند کمک مجلس هستند.
به گزارش نامه نیوز، او گفت: مقرر شد طرح های مربوط به شورای شهر به مجلس ارسال شود و نمایندگان تهران هم کمک کنند تا خلاءهای قانونی در مجلس برطرف شود. مواردی همچون مترو، کاهش آلودگی هوا و محیط زیست در بودجه سال 1397 دیده شده است اما مقرر شد کارگروهی که تشکیل شده بحث های مورد نظر اعضای شورای شهر را مطرح کنند تا توسط نمایندگان تهران در مجلس پیگیری شود.
کواکبیان ادامه داد: انتخاب شهردار تهران از دیگر مباحث مطرح شده بود. در این جلسه عنوان شد که شهردار تهران باید شهر تهران به خوبی بشناسد و این شهر را دوست داشته باشد همچنین انگیزه لازم برای مدیریت شهری تهران را داشته باشد.
کواکبیان تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد که شهردار انتخابی وجهه اصلاح طلبی داشته باشد اما اختلافی بود که شهردار تهران می تواند از داخل شورا باشد یا خیر که من به صراحت گفتم از داخل شورا هم می تواند باشد و مشکلی نیست البته شاید برخی نظر دیگری داشته باشند. اسمی در این جلسه به عنوان گزینه شهرداری تهران مطرح نشد اما از داخل شورا گزینه ای به جز محسن هاشمی مطرح نیست.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها