کد خبر: 489351
تاریخ انتشار :

یک عکس و هزار حرف؛ نگاه متفاوت دنیا به ترامپ/ پرزیدنت جنجالی چگونه نظم جهان را به هم ریخته است؟/ درباره این عکس نظر دهید

یک عکس و هزار حرف؛ نگاه متفاوت دنیا به ترامپ/ پرزیدنت جنجالی چگونه نظم جهان را به هم ریخته است؟/ درباره این عکس نظر دهید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه بین الملل نامه نیوز: ترامپ قبل از دیدارش با رهبر کره شمالی هم نخواست بدون تیتر و حاشیه باشد. همه جهان یک سو و او سوی دیگر. در حالی که روی صندلی نشسته و دستهایش را به سینه اش چسبانده، با حالت نخوت و غرور مقابل دیگر رهبران جهان نشسته و انگار نمیخواهد با دلالیل دیگران قانع شود.
روز گذشته اجلاس جی7 (گروه کشورهای صنعتی جهان اول) پایان یافت. می شد از قبل حدس زد که این نشست بدون بیانیه مشترک به پایان برسد. اروپایی ها از یک سو و کانادا و چین از سوی دیگر با امریکای ترامپ وارد چالش اقتصادی شده اند و با ایجاد تعرفه های اقتصادی جدید مشکل دارند.
این تصویر دقیقا حالت آشفته این روزهای جهان را نشان می دهد. ترامپ قصد دارد همه چیز را به هم بریزد. اروپا و در صدر آن خانم مرکل این وضعیت را بر نمی تابد و با حالتی تحکم آمیز دستهایش را روی میز گذاشته است و به او می نگرد.
این عکس از سوی سخنگوی مرکل بیرون آمده است بازتابهای بسیاری در جهان داشت و کاربرای فضای مجازی نظرات متفاوتی در مورد آن داشتند.
یک عکس و هزار حرف/ جهان آشفته ترامپ
به برخی از این نظرات توجه کنید:
عجب عکسی! ترامپ در مقابل بقیه رهبران گروه هفت
دست روی سینه گذاشتن ترامپ ( شاید نوعی غرور باشه )، دست روی میز گذاشتن مرکل، نگاه شینزو آبه به مکرون، این عکس ماندگار شد.
خیلی عکس عالی هست، موضع از بالا و قدرتمند مرکل را نشان میدهد و بچگی ترامپ که حالت تدافعی گرفته است.
بچه مدرسه‌ای لوسی که دست به سینه نشسته و معلمان/والدین دارن مواخذه‌اش میکنن! این عکس رو دفتر مرکل بیرون داده که ترامپ رو تحقیر کند.
کاملا از دید من برعکسه . نمیدانم به هر حال آدمها یک پدیده را به اشکال مختلف میتوانند درک و تفسیر کنند. ولی از دید من ترامپ کاملا دست بالا را دارد در پوز در زبان بدن و حتا جا و موقعیت نشستن.
کارشناسان از اصطلاح naughty seat استفاده کردند برای پوزیشن ترامپ و معتقد بودن مرکل دارد تنبیه میکند.
این عکس، نقاشی نیست! این تصویر دقیقا همان چیزی است که دونالد ترامپ مایل است جهان از او در ذهن داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها